fantastisch hotel
sunday 11 december 2016
Het eten is heel goed een prima en goede keuken.
Gerne immer wieder :-)
friday 9 december 2016
Wir kommen seit einigen Jahren immer wieder für eine kurze Auszeit vom Alltag sehr gerne ins Akersloot. Immer freundlich, leckeres Essen, super Frühstück mit allem Drum und Dran, tolles Schwimmbad, nähe zur Stadt ist prima!
Dit is een super hotel
friday 9 december 2016
Alles is netjes en ruim van opzet, goede bedden en een sfeervolle kamer.
Goed hotel
sunday 4 december 2016
Gezellig kind vriendelijk daar kan je met je gezin heen aan om te eten
Super hotel zeer gastvrij en vriendelijk personeel.
saturday 3 december 2016
Mooie lokatie overall dicht bij.en super mooi hotel en zeer goed eten en vriendelijk personeel.
prima! goede bediening!
friday 2 december 2016
Gastvrij. Goed ontvangen, goede bediening.
Een grandioos hotel
tuesday 29 november 2016
Het zwembad en de kamers zijn mool opgeknapt na de renovatie
Ein Top Hotel mit allerbestem Service und freundlichen Mitarbeitern, immer wieder gerne.
monday 28 november 2016
Wir kommen seit Jahren und im Laufe der Zeit wurde der Standard noch erheblich gesteigert. Das Preis-Leistungs-Niveau stimmt und wir fühlen uns wie zuhause, was an den toll renovierten Zimmern und auf jeden Fall an den freundlichen, gut gelaunten Mitarbeitern liegt.
Top hotel!
sunday 27 november 2016
Fantastisch hotel. Ruime, mooie en frisse kamers. Heerlijke bedden. Goed eten en redelijk geprijsd. Wij komen altijd heel graag weer terug!
heel erg goed heel gezellige kamer top
monday 21 november 2016
erg mooie kamer erg gezellig heerlijke bedden super schoon
Alles was heel goed.
monday 21 november 2016
Ons verblijf was boven verwachting goed, zowel eten als bediening.
Zoals altijd weer geweldig verblijf gehad, kamers en eten weer fantastisch!!!
sunday 20 november 2016
Wij gaan regelmatig voor een live cooking naar van der Valk hotels, is altijd zó vreselijk goed eten bediening beter kan gewoon niet! En soms blijven wij ook een nachtje slapen, de kamers top, heel schoon en aangenaam, en de volgende ochtend dan weer een heerlijk ontbijt , genieten altijd volop van ons verblijf!!!
Prima hotel
saturday 19 november 2016
Goede kamers, vriendelijk personeel en goed eten
Leuk hotel met goede faciliteiten
monday 14 november 2016
Vriendelijke personeel ,goede service
Wederom een zeer prettig verblijf.
monday 14 november 2016
Hele leuke kamer! Goed gegeten en ook nog in de sfeervolle bar wat gegeten en gedronken.
Zeer goed
monday 14 november 2016
Mooi verzorgd hotel
Fantastisch hotel
sunday 13 november 2016
Mooi hotel, een goed teken dat het druk was.
zeer goed
sunday 13 november 2016
fantastischhe uitstraling en personeel is toppie
Prima hotel, goed verzorgd
sunday 13 november 2016
Gastvrijheid, je voelt je welkom en een echte gast!
Temperatuur in kamer mag wel lager.
sunday 13 november 2016



