goed
friday 10 june 2016
Kamer 16 met bubbelbad
Mooi hotel, wel groot maar je wordt goed geholpen. Ook als je wat extra wil i.v.m. gezondheid. Klasse.
wednesday 8 june 2016
Makkelijk schoon te maken kamer en daardoor hygiëne gegarandeerd. En het ziet er ook nog fantastisch uit. Kluisje/koelkastje, wat wil je nog meer!
Werkelijk een heerlijk hotel. Mijn man en ik komen hier supergraag, ook vanwege de prachtige omgeving. We hopen snel weer een weekendje Akersloot te doen
wednesday 8 june 2016
Gewoon fantastisch
Gastvrij en culinair genieten
tuesday 7 june 2016
Prettig verblijf, goede service bij receptie, ruime schone kamer, culinair genieten van ontbijt, a la carte diner en live cooking buffet.
Net en verzorgd hotel met een chique uitstraling en vriendelijk personeel
sunday 5 june 2016
Het interieur ziet er zowel in de algemene ruimtes als in de hotelkamer zelf netjes en verzorgd uit. Het oogt chique en dat ervaar je ook door de service van het personeel. Dat is ook te merken want er komen veel mensen over de vloer maar daar merk je niet veel van terug zelfs niet tijdens het drukke ontbijt.
Super ruim opgezet met ruime kamers en vriendelijk behulpzaam personeel
sunday 5 june 2016
Zeer ruim en schone (wel warme) kamers. Vriendelijk personeel
Goed , fijn hotel,
thursday 2 june 2016
prima hotel
tuesday 31 may 2016
wij hebben een prima verblijf gehad in uw hotel
Goed hotel
monday 30 may 2016
Mooie kamers
sunday 29 may 2016
Mooi hotel en ligging
ein Hotrl freudliches unkompliziertes und zügig arbeitendes
sunday 29 may 2016
ich kenne das Hotel als Urlauber und als Geschäftsmann über Jahre ( seit der Eröffnung ). Mit meiner Familie verbringe ich des öftern Wochenenden in Ihrem Hotel.
Super hotel
sunday 29 may 2016
Super hotel, heel klantvriendelijk een geweldig uitgebreid ontbijt en hele mooie ruime kamers.
prima hotel
saturday 28 may 2016
Fijn hotel mooie omgeving heerlijk ontbijt.
Jammer van niet werkende airco,föhn en bubbelbad
saturday 28 may 2016
alles was dik in orde
wednesday 25 may 2016
ik heb totaal geen klachten ,de eene dame achter de balie is wel een kat.maar daar kijken we maar over heen .verder was alles zeer goed dank u allen
Eten prima, ontbijt top. Had een Kamer in het 'oude gedeelte' wel wat gedateerd
wednesday 25 may 2016
Goede ontvangst. Goed verblijf gehad. Wat ik jammer vind is dat er tegenwoordig niet meer gevraagd wordt of alles naar wens is geweest.
Am liebsten immer in diesem hotel
wednesday 25 may 2016
Mir gefällt die Atmosphäre im hotel, schöne Zimmer ( ich War schon fünfmal da und einmal in der oosterse suite) , sehr gutes essen, nette shoppingmöglichkeit... alles klasse.
Prima hotel, echter zeer slechte Wifi ontvangst
tuesday 24 may 2016
Heel goed en vriendelijk
sunday 22 may 2016
Alle medewerkers waren even vriendelijk en behulpzaam tot de schoonmaaksters aan toe
Prima kamer
saturday 21 may 2016
Prima service heerlijk gegeten een aanrader



