Gastvrij genieten
sunday 31 may 2015
Vriendelijk geholpen bij alle vragen.
fantastisch..
sunday 31 may 2015
Mooie confortabele kamer..alles aanwezig zelfs voor een kopje koffie...lekker ligbad en netjes
fijn hotel
saturday 30 may 2015
Heel fijn hotel met een prachtige omgeving om te fietsen.heerlijk ontbijt.en ook het diner is prima.
een prima hotel, zeer geschikt voor ons om op familiebezoek te gaan
saturday 30 may 2015
Wij hebben vd Valk Akersloot sinds kort ontdekt. Onze dochter woont in Krommenie en heeft pas een dochter gekregen. Om in de buurt te zijn hebben we al diverse keren bij jullie overnacht.
Een fantastische hotel
friday 29 may 2015
Niet voor oudere mensen
friday 29 may 2015
Fantastisch hotel zeker nog n keer
tuesday 26 may 2015
Schoon top eten lekker warm zwembad niet duur
prima hotel, voor herhaling vatbaar
friday 22 may 2015
Aanvankelijk hadden wij de diamond suite geboekt wegens een verstopte riolering werden wij overgeplaatst naar de champagne suite. Complimenten hoe snel dit was geregeld. Service in het restaurant was ook goed.
erg ontspannend en leuk
friday 22 may 2015
Wij hadden de ibizasuite. Die kamer is echt fantastisch en ontspannend om de hele dag in te verblijven. Heerlijk geslapen en wakker worden met ontbijt op bed wat wil je nog meer!!
Erg mooi hotel
thursday 21 may 2015
We misten haakjes voor de badjassen in de zwembad ruimte.
een heel fijn schoon hotel
wednesday 20 may 2015
we hebben een heerlijke dag gehad prachtige kamer en heerlijk eten.
een hotel, waar wij zeker terugkomen
monday 18 may 2015
Vertrouwd hotel, met goede service, uitstekende ligging, uitstekend ontbijt en diner.
Een goed hotel
monday 18 may 2015
Er is niets op te merken aan dit hotel
een heel goed hotel
monday 18 may 2015
mooi hotel goed gelegen voor mooie uitstapjes naar om liggende steden prachtig fiets gebied
super
monday 18 may 2015
zeer goed hotel, aan te raden
ligt geweldig centraal
sunday 17 may 2015
Geweldige ligging om Noord Holland te bekijken
Super Hotel
sunday 17 may 2015
Wie nach Hause kommen
Voor de derde keer in Akersloot geweest en wederom prima bevallen we komen zeker nog eens terug
saturday 16 may 2015
Gewoon een goed hotel
De moeite dubbel waard
saturday 16 may 2015
Mooie standaard kamers ,alleen de afwerking in de badkamer is knullig, vooral als je in bad zit.dan zie je geen mooie afwerking
Goed hotel
saturday 16 may 2015
Een goed hotel met een uitstekend ontbijt en een prima keuken. Vriendelijk personeel. Een minpunt was de schoonmaak van de kamer, dit is nadat we dit hebben gemeld uiteindelijk goed gekomen.



