Ik vindt het een heerlijk hotel, mijn man wil geen ander hotel, dan akersloot
tuesday 3 march 2015
Wij komen al een paar jaar in akersloot, zo gauw we een ander hotel boeken, gaat mijn man vergelijken. In akersloot is het zo en zo. In een woord wij vinden het een fijn hotel. De kamers zijn lekker ruim, netjes. De arrangementen waar wij gebruik van maken zijn te betalen. Het eten is lekker en fantastisch, ontbijt is heerlijk. Wij komen er graag.
Lekker hotel
monday 2 march 2015
LIFE AND COOCKING WAS SUPER!
monday 2 march 2015
Uitstekend Vander Valk Hotel
monday 2 march 2015
De kamer , welke wij hadden was gewoon geweldig
Heel mooi en goed hotel
sunday 1 march 2015
Standaard kamers zijn heel mooi en schoon. Het hotel is super evenals het eten. Wij zijn in verschillende hotels geweest bij van der Valk, deze steekt er boven uit. Kom er zeker een keer terug!
Een geweldig hotel met centrale ligging om veel uitstapjes te kunnen maken. En een heerlijke keuken!
sunday 1 march 2015
door de centrale ligging ideaal voor uitstapjes, en de ontbijtbuffetten en het life cooking buffet was heerlijk. ook het eten vd kaart was prima. Veel keuze, en vriendelijke bediening.
Mooie schone kamer..
sunday 1 march 2015
Alles schoon en fris bij aankomst... Aandachtspunt: reserve kussens in de kast.. Waren reeds eerder gebruikt ...
Wet van Murphy
saturday 28 february 2015
Ieder jaar gaan wij naar Akersloot personeel fantastisch eten geweldig
saturday 28 february 2015
Je wordt herkend weten wat je drinkt personeel een familie geweldig
Heerlijk kunnen ontspannen met dank aan het personeel!
thursday 26 february 2015
Goede sfeer, fijne bediening, compliment aan de keuen!
Mooi hotel, maar niet rustig geslapen.
thursday 26 february 2015
Prima verblijf!
thursday 26 february 2015
Fraaie en prettige kamer!
Super hotel met praktische ligging
wednesday 25 february 2015
Twee heerlijke ontspannen dagen gehad in het hotel. Kamers goed verzorgd en een heerlijk warm en groot zwembad. Veel keuze tijdens ontbijt en op de menukaart voor diner. Het eten was dan ook erg lekker!
Werkelijk een geweldig hotel. Niets dan lof.
sunday 22 february 2015
Fantastisch en goed personeel. Keurig en zeer vriendelijk personen en erg hulpvaardig. Je voelt je erg welkom en jullie geven elke gast een warm gevoel.
heerlijk ontspannen verblijf
sunday 22 february 2015
Overal dichtbij, stad en natuur.
Een fantastisch hotel
monday 16 february 2015
Vriendelijk gastvrij t loopt op rolletjes super beleid.
geweldig hotel,niks op aan te merken
sunday 15 february 2015
Hotel en kamer kan niet beter,was hier vor de 2e keer,en kom binnekort zeker weer terug.iedereen buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Een fantastishe hotel
sunday 15 february 2015
Het hotel is top
Dit nooit meer.
sunday 15 february 2015
Kamer helemaal super! restaurantpersoneel kan vriendelijker/beter
thursday 12 february 2015



