Fijne sfeer, goed eten, leuk met kinderen!
saturday 13 july 2019
Goede gerechten, zalm was erg lekker. Ook erg leuk dat de kinderen geschminkt kunnen worden. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Kan beter
friday 12 july 2019
een fantastisch hotel
thursday 11 july 2019
een paar fantastische dagen gehad in hotel,park en boottocht goed van eten en drinken en zeer behulpzaam personeel kort om top bij van der Valk is de klant nog steeds koning.
Gedateerd
tuesday 9 july 2019
Helemaal naar wens!
monday 8 july 2019
Biefstuk was perfect. Bediening super vriendelijk. Was erg rustig ivm finale damesvoetbalelftal.
Erg gezellig en lekker gegeten
monday 8 july 2019
Het was erg gezellig, ook met het scherm voor de WK finale heel attent. Wat ik minder vond was hoe de haring was schoongemaakt er zaten nog veel "visafval" aan graten/haren. Nu moet ik erbij zeggen dat ik verwend ven omdat ik altijd haring bij Sluizeman vandaag heb. Verder zag het er goed en netjes uit. En was de bediening top.
Alles was in orde.
sunday 7 july 2019
Weinig op toe te lichten. De bediening was goed en vriendelijk. Je kunt er goed met kleine kinderen eten.
Goed eten voor mooie prijs
sunday 7 july 2019
Was uit eten met kleinzoon, die genoot van de spare ribs en ik zoals gebruikelijk van de schnitzel met overheerlijke pepersaus
Overheerlijk
sunday 7 july 2019
Ben met kleinzoon wezen eten. Hij genoot van de spare ribs en ik - zoals altijd - van de schnitzel en overheerlijke pepersaus.
Over het algemeen goed.
saturday 6 july 2019
Bediening prima. Entourage degelijk. Gedateerde zaal. Eten was prima. Wel veel lawaai van medegasten.
tja kan altijd beter maar voor deze prijs voldoet het meer dan dat aan de verwachting dus ga zo door
saturday 6 july 2019
ik heb vooral het salade buffet en het visbuffet gegeten de hollandse garnalen waren prima ook de salade.s waren ok
Was een heerlijke brunch
saturday 6 july 2019
Het smaakte állemaal prima
Heerlijke lunch en diner gehad
saturday 6 july 2019
Alles goed verzorgd en smaakte prima
Gezellige bediening ronde tafel en heerlijk eten.
thursday 4 july 2019
Fijne bediening , gezellige ronde tafel voor 7 personen, prijs kwaliteit is goed. Mooie omgeving. Lekker et en.
Prima bediening
thursday 4 july 2019
A la carte lunch met 18 personen. Zeer vriendelijke serveerster. Alles min of meer gelijk op tafel. Prima!
Prima locatie / tijdstip voor informeel samenzijn
tuesday 2 july 2019
Over het algemeen goede waardering: mosselen, spareribs, boerenschnitzel, kindermenu’s. Maar de salades Nicoise en Poke Bowl werden allemaal geserveerd in een diepe schaal (bowl). Voor de gasten van de Nicoise salades waren de schalen te diep, daardoor onhandig om prettig te kunnen eten.
Kwaliteit als altijd
tuesday 2 july 2019
Lekker gegeten, vlees gebakken zoals wij vroegen!
Goed eten in een veel te heet gebouw
monday 1 july 2019
Ons zoveelste huwelijksfeest gevierd en wederom genoten met kids en kleinkids
monday 1 july 2019
Het was wederom genieten bij Avifauna. Ons 47e jarig jubileumfeest met kids en kleinkids werd weer een onvergetelijke dag dankzij Avifauna. Geweldige bediening en service en de brunch was weer vanouds. Van der Valk is en blijft toch een wereldbedrijf. Hopelijk tot een volgende keer.
Weer genoten van heerlijk eten, service en ongedwongen sfeer. Top
monday 1 july 2019
zie bovenstaande beoordeling, geen verdere toelichting, tevreden dus!!



