Prima hotel alles werkt naar behoren maar is wel ouder als andere hotels
saturday 3 may 2025
Prima hotel zeker in combinatie met het park en de ligging
Nice place for a weekend
thursday 1 may 2025
A perfect place for a family weekend. The free access to the Avifauna parc is a must.
Heerlijk gedineerd met kinderen en kleinkinderen
wednesday 30 april 2025
Vriendelijke bediening en ondanks verkeerde bestelling werd dit onmiddelijk opgelost , geweldige service van het jonge personeel .
Prima hotel
wednesday 30 april 2025
Prima hotel, goede ligging, verzorgde kamers met fijn terras. Onthaal was goed, restaurant helaas wat minder. Men begon al om 20.30u met het herschikken v.d. tafels en de opbouw v.h. ontbijtbuffet. Wij moesten nog ons dessert krijgen dus dat was niet ok. Ook hadden we ons aperitief niet tijdig gekregen en de rode wijn bij het hoofdgerecht werd ook niet geserveerd. Dat was jammer. Het eten zelf was heel lekker. Niets op aan te merken.
Goed hotel met goede bedden
tuesday 29 april 2025
Leuk dat er een boven is voor de kinderen. Jammer dat beneden geen toilet is.
Schoonmaak kan beter, koffieapparaat deed het niet
tuesday 29 april 2025
Super brunch met familie
monday 28 april 2025
Buffet was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit en vooral heel lekker. Sfeer was goed en bediening heel goed. We zaten met de familie in een aparte ruimte met 3 ronde tafels. Heel gezellig. We hebben genoten.
Geweldig uitgebreid goed verzorgde brunch
sunday 27 april 2025
Bediening, eten, ontvangst was prima. Meubilair wat gedateerd (na 15 jaar nog niets veranderd).
Hotel ist OK
saturday 26 april 2025
Betten zu weich und zu klein.Lage etwas zu weit außerhalb.Tierpark ist ein schönes extra.Parkplatz und Fietsenstall super. Frühstück top. Personal top.
Prima hotel
saturday 26 april 2025
Prima hotel, mooie schone kamer, zeer vriendelijke ontvangst, met name naar onze kleindochter van 4, duidelijke uitleg over de gang van zaken tijdens ons verblijf. Ook in het park wordt je vriendelijk te woord gestaan. Wij vinden dit hotel en park zeker een aanrader.
Kan beter
thursday 24 april 2025
Bij binnenkomst staat het aardig blauw in het binnengedeelte. Zou fijn zijn koffie/ thee kan op tafel!
Gezelluge sfeer
monday 21 april 2025
Ja graag, buiten het gebruik maken van het terras hebben wij vooraf een rondvaart gemaakt met 10 personen met de Avifaunaboot. Jammer dat deze optie tot beordelen er niet bij staat want die wil ik een dikke pluim geven voor de vaart de uitleg en de bediening daarvan, we hebben erg genoten met nos 10 en, Top!!!!
Prima
sunday 20 april 2025
Alle gerechten . Gezellig. Mooi uitzicht op de vogels
Lekker en gezellige sfeer
sunday 20 april 2025
De bediening was goed en er was genoeg keus
Heerlijk Genieten
sunday 20 april 2025
Bediening was super eten was goed. Afzuiging van de braadgeur was niet goed. De geur hing in het hele restaurant.
Afzuigsysteem kan beter, ramen niet schoon om naar de flamengo’s te kijken
saturday 19 april 2025
Bediening was zeer correct, bracht de drankjes bij de juiste persoon. Deed dat vriendelijk en relaxed.
Heerlijk diner in prima sfeer
saturday 19 april 2025
Heerlijk dinerbuffet/ life cooking, heel veel keus, alles vers en prima verzorgd. De bediening aan tafel was perfect, vriendelijk, snel en attent. Voor de kinderen was het 1 groot feest, kleurplaat, schmink, ijsjes en allerlei lekkers voor hen.
Een zeer goed hotel
friday 18 april 2025
Weer genoten van ons verblijf
keurig hotel
friday 18 april 2025
Niets aan de hand. Bereikbaarheid per openbaar vervoer is slecht.
Prima kamer maar helaas gedateerd sanitair.
thursday 17 april 2025
Allemaal een vleugje gedateerd maar het personeel is geweldig en maakt alles in één klap goed. Costumer service bestaat nog. Hoera en hulde.



