Relaxen in stijl. 9.5.
sunday 12 january 2020
Leuk
sunday 12 january 2020
Prachtige kamer
saturday 11 january 2020
Comf +
thursday 9 january 2020
Erg goed hotel
wednesday 8 january 2020
Mooi gerenoveerd hotel met mooie kamers
wednesday 8 january 2020
Fijn hotel, maar kamer niet koel/fris te krijgen voor de nacht!!
tuesday 7 january 2020
Spijtig dat er geen shuttle naar Schiphol is
monday 6 january 2020
Mooi hotel voor een goede prijs
sunday 5 january 2020
Prachtige ruime kamer
Kanjer
saturday 4 january 2020
Een groots en groot tehuis, maar gelijk een klein en gezellig thuis.
Perfect hotel
saturday 4 january 2020
Alles aanwezig voor een aangenaam verblijf en alles nieuw niets kapot
Super hotel! Centraal gelegen, prima restaurant en een heerlijk uitgebreid ontbijt
saturday 4 january 2020
Niets aan te merken op ons verblijf
Erg mooi en ruim opgezet hotel: kom zeker terug!
saturday 4 january 2020
Erg mooi en ruim opgezet hotel! Hele vriendelijke en tegelijk lekker kordate dames bij inchecken en ontbijt was, ondanks grote hoeveelheid gasten een feestje qua keuze en kwaliteit en voor iedereen plaats. Kom zeker terug!
supermooi hotel en kamers. Ruim en alle comfort. Heel fijn was dat er een klapraam/deur open kon. Het bad was lekker ruim maar helaas geen bubbelbad.
friday 3 january 2020
We hebben genoten van 3 overnachtingen in een supermooi hotel. Heel uitgebreid ontbijtbuffet en s'avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Lekker dicht bij de stad en 20 minuten rijden naar de zee.
Mooi hotel, jammer dat de fitnessruimte buiten gebruik was. Er lagen geen douchecap en washandjes, alleen maar lege doosjes in kamer 316.
friday 3 january 2020
geweldig hotel
friday 3 january 2020
Een mooi goed gelegen hotel.
thursday 2 january 2020
Hotel ligt vrijwel aan de rand van het centrum. Met bus 300 slechts 1 halte. Lopend doe je er ongeveer 20 minuten over. Goed bereikbaar met de auto en parkeergelegenheid voldoende. Ruime ingang en receptie.
Mooi hotel
wednesday 1 january 2020
Mooi en fijn hotel. Goede ambiance
Prachtig hotel
wednesday 1 january 2020
Een heel mooi hotel met fijn personeel. Op oudejaarsavond hier verblijven omdat onze pasgeboren tweeling in het Spaarne Gasthuis ligt was geen straf. Zelfs even kunnen ontspannen in het fijne bad en genieten van heerlijk diner en fantastisch ontbijtbuffet is in deze lastige tijd zeer welkom geweest. De receptioniste van het inchecken kwam ons nog achterna met twee lieve toekanknuffels voor onze mannen. We voelden ons heel welkom en vertroeteld!
We waren het er alle 4 over eens een perfect hotel. Alles klopt.
tuesday 31 december 2019
Zeer net hotel met vriendelijk personeel en een goed restaurant.



