Het restaurant goed opgeknapt met die ronde tafels
thursday 7 august 2025
het was prima en erg lekker eten en de bediening erg goed en het bon nummer weet ik niet meer.
Wij komen hier regelmatig met collega's lunchen en tevens zaken bespreken. Dit is voor ons allen altijd een prettige plek dit te doen.
thursday 7 august 2025
Mats heeft ons geholpen deze middag en is zeer vriendelijk geweest. Heel erg prettig en nam de tijd en er was snel oogcontact om dingen te kunnen bestellen.
goed hotel
wednesday 6 august 2025
luxe hotel.
wednesday 6 august 2025
We komen hier al 15 jaar en het is een luxe en fijn hotel. Fijn dat nu ook de bar en restaurant en lobby een opfrisbeurt hebben gekregen. makkelijk te bereiken en vanuit dit hotel van alles te bekijken en bezoeken.
Fietsopladers voor fietsen
tuesday 5 august 2025
Hotel is verder goed
tuesday 5 august 2025
een fantastisch hotel
sunday 3 august 2025
Mooie kamer. luxe met bad. schoon ruim alles aanwezig.
Prima!
friday 1 august 2025
Bevalt prima, al vaak hier geluncht@
Hotelkamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Vlekken en gaten in gordijnen en behang laat los
friday 1 august 2025
Heerlijk ontbijten en zelf helemaal niets doen. Gewoon lopen, pakken en opeten
friday 1 august 2025
Vriendelijke begroeting en verder het vertrouwende eten op het buffet. Niet echt iets bijzonders, maar gewoon een goed ontbijt.
Goed hotel
thursday 31 july 2025
Gemoedelijke sfeer
thursday 31 july 2025
Meerdere dagen gebruik gemaakt van het restaurant. Alle dagen heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel
Wij hebben een extra bed in ons kamer laten plaatsen. Helaas niet gebruik van kunnen maken want het bed was zoo hard alsof we op een harde plank langen.
thursday 31 july 2025
Perfect
thursday 31 july 2025
Perfecte ligging, dichtbij een grote stad en toch de rust.
Goed hotel
thursday 24 july 2025
Hotel dat zich prima leent als uitvalsbasis om te fietsen. Luxe in kamer, ontbijt en diner zoals we het gewend zijn bij Van Der Valk. Enorm vriendelijk personeel. We werden prima geholpen door Leann en veel van haar collega’s. Als we één opmerking mogen maken… de ramen mochten wel eens worden gepoetst aan de buitenkant want dit belemmert wel sterk het zicht op de omgeving.
Goede smaak, gezellige sfeer en goede service
monday 21 july 2025
Medew: Annick. De okonomiyaki was heerlijk en de zalmfilet goed bereid. De losse warme groente werd op prijs gesteld even als een karaf kraan water.
Leuk hotel
sunday 20 july 2025
Veel geluidsoverlast in de nacht, kamer ongezellig, app met online check-in etc werkt niet.
sunday 20 july 2025
Een hotel met een goede uitvalsbasis voor een uitstap naar Den Haag
saturday 19 july 2025
Den Haag is vanuit het hotel goed bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. Je kan in het hotel op adem komen met het zwembad, de sauna, de infraroodcabine en stoombad na een dagje Den Haag met veel beleving.
helaas slechtste beoordeling over alle jaren die wij bij een vd Valk hebben doorgebracht
saturday 19 july 2025



