Altijd heerlijk eten bij Van der Valk Den Haag-Nootdorp
friday 5 june 2026
Alles is altijd goed in het restaurant. Het eten, de bediening, de gastvrijheid en sfeer. Ik kom altijd graag terug.
10
thursday 28 may 2026
Ik vind alles lekker
Lekker ontbijt, maar in verhouding prijzig
wednesday 18 february 2026
Zoals verwacht
tuesday 17 february 2026
Gewenste tafel stond ondanks grote drukte keurig klaar.
friday 13 february 2026
We hebben een grote ronde tafel gekregen in een hoek zoals gevraagd. Aanvankelijk was het restaurant druk, maar na enige tijd werd het veel rustiger. De bediening was vriendelijk en accuraat. De spijzen werden door mij en mijn gasten gewaardeerd als buitengewoon lekker. Ondanks de drukte werden we snel bediend. Voor mijn verjaardag kwam er nog een extra verrassing met een brandende fontein op tafel. Kortom alles leidde tot grote tevredenheid.
Gezellig genieten
monday 9 february 2026
Een heerlijke lunch , vriendelijke bediening , mooi plekje aan het raam
Prima keuze bij het ontbijt
sunday 8 february 2026
vond helemaal geweldig
saturday 7 february 2026
wij komen regelmatig eten nootdorp de sfeer en personeel is fantasties niks is te veel alles kan daar prima of nou ontbijt is of buffet of diner altijd is alles perfect ze doen alles om de klant naar de zin te hebben sfeer is ook goed gezellig
Heerlijk ontbijt. Goed assortiment!
monday 2 february 2026
Zo leuk de tafel versierd en later een leuk bord met gefeliciteerd en lekkere zoete hapjes. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zoals gewoonlijk altijd goed
tuesday 27 january 2026
Inmiddels zijn de mensen bekenden van ons vv. Prima service en attente Fenna!
saturday 24 january 2026
Fenna is top. helaas gaat zij weg. De koks maken kwalitatief hoogstaande gerechten op het bord. Inmiddels is het wel belangrijk de messen eens te slijpen (ik vraag nu standaard steekmessen). En een opmerking over het parkeerterrein: als je geen oplaad-auto hebt hoor je er niet meer bij en kan je öm de hoek" staan. Erg ongastvrij. (ik parkeer altijd in de garage). Ik denk wel dat wij inmiddels 250 keer zijn geweest. Wij dineren bijna elke donderdagavond in Nootdorp
Genieten
thursday 15 january 2026
Carpaccio en sliptong Carpaccio en rib eye. Aardige bediening en de sfeer was rustig omdat het niet zo druk was
Genoten in een gezellig restaurant.
sunday 11 january 2026
Het was wat rumoerig in het restaurant
sunday 11 january 2026
Gezellig sfeer
saturday 10 january 2026
Bediening was uitmuntend. Deed erg lief tegen mijn kinderen en aan het eind van het dinee konden ze mee om een kadootje te halen.
Heerlijk ontbeten!
friday 2 january 2026
Ontbeten als verjaardagscadeau. Vriendelijk ontvangen, de tafel was versierd met ballonnen, er stond een cadeautje op tafel. Super attent! Heerlijk ontbeten, er was ruime keuze uit allerlei lekkernijen. Bedankt aan al het personeel van Van der Valk Nootdorp!
Vooral de vers gemaakte omelet was heerlijk. Alles was aanwezig. Top
tuesday 30 december 2025
Omelet met zalm was lekker en snel gemaakt. Er was verder van alles wat.
Lekker gegeten
monday 29 december 2025
Lekker gegeten en vriendelijk personeel, voldoende parkeer gelegenheid
Veel keus
monday 29 december 2025
Zelfs persoonlijke aandacht voor de jarige
Goede sfeer en tafel
sunday 28 december 2025
BBQ, zeebaars en paling waren lekker. Goede sfeer, kerstman en hulp waren zichtbaar vrolijk en actief, zij gingen bij kinderen zitten en overhandigde presentjes aan de kinderen. Voor kinderen veel te doen door donuts versieren, schminken en het maken van ballonen beestjes etc.



