Ruime keuze, sfeerol
tuesday 11 october 2022
Alle gerechten waren heerlijk. Bediening had iets vaker uit zichzelf kunnen vragen of we iets wilden drinken.
Heerlijke gegeten mede door Celine wat een topper.
monday 10 october 2022
Celine tafel 17 een topper. Spontaan de sliptong fileren. Alles was lekker en uitgebreid. Toetje wel aan de prijs.
Gezelligheid
monday 10 october 2022
Gezellig , lekker en heel aardig personeel .
Was heerlijk en in een sfeervol ambiance
friday 7 october 2022
Gezellig en lekker
thursday 6 october 2022
Burger en kabeljauw en kipschnitzel erg lekker! Ook de toetjes, stroopwafeltaco en cheesecake heerlijk!
Genoten
wednesday 5 october 2022
Alles was uitstekend, van bediening tot eten.
goede plek om even bij te komen
wednesday 5 october 2022
Merel voelde de situatie haarfijn aan: wij wilden even bijkomen na een verdrietige, heftige dag. Zij liet ons met rust waar het kon. Ook na het afrekenen bleven we nog even zitten en dat kon gelukkig gewoon. Dank daarvoor. Het eten was lekker als altijd, en te veel als altijd.
lekker eten in vertrouwde omgeving
tuesday 4 october 2022
75 procent tevreden
tuesday 4 october 2022
De sliptong was niet knapperig gebakken en wat flauw. Zeker wel een restaurant om nog een keer te bezoeken.
Gewoon goed.
monday 3 october 2022
Lekker gegeten attente meiden die je met een vriendelijk gezicht tegemoet treden. Alles schoon en verzorgd. gewoon een dikke prima. Niets is te veel. Hier zujn de mensen blij met je komst.
Prijs/kwaliteit
sunday 2 october 2022
Heerlijk geluncht. Fijn dat ik onbezorg glutenvrij heb kunnen eten. Onze aan de hond werd gedacht, dat is erg fijn.
sunday 2 october 2022
Het was druk zoals meestal bij van der valk maar daardoor niet minder gezellig
sunday 2 october 2022
Hebben met ons vieren genoten van plateau Nootdorp en nagerecht
Prima vertoeven
saturday 1 october 2022
Heerlijk eten!
thursday 29 september 2022
Het eten was zeer lekker! Voor mijn oma hadden zij een leuke verassing tijdens het dessert. Dit had ik tijdens het reserveren aangegeven en daar hebben zij ook gelijk iets mee gedaan. Ik kom zeker terug!
Prima
wednesday 28 september 2022
Heerlijk gegeten, prima bediening!
sunday 18 september 2022
Carpaccio en Ossenhaaspuntjes waren heerlijk! De traditionele Van der Valk sorbet in een modern jasje ook helemaal top!
Goede service, lekker eten
friday 16 september 2022
De bediening was goed en alert, de gerechten waren goed. Enige is dat het broodje met smeersels wat karig was.
Alles is goed
wednesday 14 september 2022
Wij waren met zijn vieren en hebben heerlijk gegeten. Bediening en personeel verdienen een dikke 10
Fantastisch
tuesday 13 september 2022
Leuke kelner. Dacht overal aan leuk te zien dat de leiding mee hielp. Geeft een geweldige sfeer. En eten was bijzonder lekker.



