Lekker gegeten
wednesday 26 august 2020
Bediening was oplettend en zeer vriendelijk
Heerlijk genieten!!
tuesday 25 august 2020
Heerlijk gegeten en echt top service. Niet lang hoeven wachten op eten of drankjes en het personeel was zeer vriendelijk!
Erg fijn
tuesday 25 august 2020
personeel zijn zeer vriendelijk
tuesday 25 august 2020
Heerlijk gegeten!
monday 24 august 2020
De kreeftensoep was boven verwachting!
Het was echt genieten! Alleen was onze tafel wel erg klein en stond alles krap op de tafel.
monday 24 august 2020
zeer veel keuze bij het ontbijt
sunday 23 august 2020
heerlijk gegeten.
sunday 23 august 2020
Eten was heerlijk. Bediening super. Sfeer goed.
Wel iets duur
sunday 23 august 2020
Heerlijk gegeten
saturday 22 august 2020
Genieten
friday 21 august 2020
Wij vonden uit stekend
friday 21 august 2020
Wij hebben helaas de kassabon niet meer ,maar wij waren uiterts tevreden
Beter verwacht
friday 21 august 2020
Goede service, geweldig eten, 2 kleine foutjes met koffie
thursday 20 august 2020
Spareribs en dorade en eendeborst
wednesday 19 august 2020
Alles is goed
wednesday 19 august 2020
Alles is goed
wednesday 19 august 2020
Heerlijk gegeten en zeer persoonlijke vrolijke bediening
tuesday 18 august 2020
We hebben diverse zaken van de menukaart genomen, zoals een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Alleen mijn voorgerecht (steak tartaar) viel tegen en zou ik nooit meer nemen. De rest was voortreffelijk! Compliment aan de keuken
Erg sfeervol
tuesday 18 august 2020
Alles wat wij besteld hadden was heerlijk volop genoten
Genieten
tuesday 18 august 2020
Alle gerechten waren top



