Genoten in het restaurant.
thursday 20 february 2020
Sjonge wat een service hadden wij, na een mailtje dat het de avond ervoor niet zo heel goed ging. Bij binnenkomst werden wij gelijk meegedeeld dat ze onze klacht hadden gelezen, het was allemaal super goed,wij voelden ons een beetje VIP 😉, hartelijk dank hiervoor,en zeer attent.
Prima diner met enkele aanmerkingen
wednesday 19 february 2020
Eten was weer heerlijk.
wednesday 19 february 2020
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
tuesday 18 february 2020
Alles was dik in orde. Straks gaan we weer dineren.
Genoten van het dineetje in een gezellige en rustige hoek
tuesday 18 february 2020
Een pluim voor de bediening en alle gekozen gerechten vielen in de smaak
Heerlijk gegeten, gamba's vooraf aanrader
tuesday 18 february 2020
Alle lof voor onze bediening. Deze vriendelijke jongedame was ook scherp. Glas leeg? Meteen weer vragen of deze gevuld moest. Hier houden we van.
Zeer goed
monday 17 february 2020
de hele familie heeft genoten van klein tot oud en er was voor elke smaak wat
monday 17 february 2020
Eten was goed verzorgd.
sunday 16 february 2020
valentijnsmenu was genieten
sunday 16 february 2020
leuke opzet de etagère met diverse voorgerechten en dessert d 'amour Hoofdgerecht was prima
Tof en gezellig genieten in restaurant
sunday 16 february 2020
Service was super eten ook!
saturday 15 february 2020
genieten
friday 14 february 2020
We hebben eerst gezellig in de bar gezeten. Daarna lekker gegeten alles was prima en erg fijne bediening.
friday 14 february 2020
Goed gegeten. Prima porties
thursday 13 february 2020
Genoten.
wednesday 12 february 2020
De bediening was keurig, het eten was heerlijk en prima prijs.
Lekker.
wednesday 12 february 2020
Redelijk
tuesday 11 february 2020
Ieder jaar weer een feestje
sunday 9 february 2020
Prijs kwaliteit perfect
sunday 9 february 2020
Alle vis gerechten waren perfect.de bediening geweldig geen opmerking over. Geen op en aanmerkingen. Het was helemaal Oke. Ga zo door.



