Genieten van lekker eten en ontspannen sfeer
monday 8 june 2026
Altijd top bij Van der Valk Houten!
sunday 10 may 2026
Eten is altijd lekker en smaakvol gepresenteerd. Bediening altijd vriendelijk en meedenkend. Kom hier heel graag.
Rustige ambiance
thursday 7 may 2026
Broodjes vers, lekker vers fruit, goede koffie
Fijne, vlotte bediening, heerlijk eten
wednesday 29 april 2026
Gevraagd naar een ronde tafel voor 10 personen. Dat was keurig geregeld
tuesday 14 april 2026
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk
Wat een heerlijke gerechten.
sunday 5 april 2026
De sushi zag er niet alleen prachtig uit, maar smaakte ook zeer goed.
Beperkte keuze
monday 30 march 2026
Altijd goed bij Van der Valk!
friday 27 march 2026
Bediening was heel erg vriendelijk. Voorgerecht vond ik heel erg lekker, krokante kip met Sushi rijst...Verder vind ik de ambiance bij Van der Valk altijd goed, mooie, warme inrichting, vriendelijk personeel en eten is ook altijd goed.
Speciaal, gezellig, en erg lekker!
monday 23 march 2026
Gebeld dat we uur later kwamen ivm file, was geen probleem. Werd verteld dat we ook nog lunch gerecht konden nemen. Lunch gerecht was ruim voldoende, leek wel diner!! Maar scheelde wel in prijs:) bediening was erg aardig.
Altijd lekker en goed
sunday 1 march 2026
Wederom perfecte locatie
friday 6 february 2026
Wij waren in totaal met 6 personen en namen allemaal hetzelfde gerecht t.w. Houtense Lunch. Alles was perfect
zitplaats heel fijn, lekkere lunch
wednesday 28 january 2026
Lekkere lunch, ruim voldoende voor een gemiddelde eter. Goed verzorgd
Prima/ Goed
sunday 25 january 2026
Wij waren in goed gezelschap, de bediening was goed. De lunch was goed! Goed vertaald naar een cijfer een 8. De inrichting van het restaurant is warm. Dus Goed.
Lekker gegeten!
wednesday 31 december 2025
Kan beter
sunday 30 november 2025
Genoten van alles!
thursday 13 november 2025
Het was een heerlijke avond met gastvrij personeel en heerlijk eten! Niks was teveel of te moeilijk!
lekker lunch en snel geserveerd
sunday 2 november 2025
Broodje carpaccio was heerlijk. Vorige keer Houtense lunch was top maar wel veel voor lunch. Zeker voor herhaling vatbaar, en lekker dichtbij het kantoor van Arval.
Weinig groente. Friet voldoende. Mis een gemengde salade en de appelmoes met kers
wednesday 1 october 2025
Was goed
monday 22 september 2025
Prachtige zaal, fantastisch buffet, komen vaak in Lent, ook goed, maar dit was helemaal toppie!
wednesday 17 september 2025



