Kan zeker beter.
wednesday 26 december 2018
Het was een geweldige avond met heerlijk eten en uitstekende bediening!
wednesday 26 december 2018
Wij hadden het kerstdiner. Het was heerlijk. Ik had vooraf de tartaar met truffel mayonaise en pata negra. Het was echt heerlijk. Ook de keuze van de hoofdgerechten was divers en het grand dessert fantastisch. Onze serveerster was een hele lieve, behulpzame meid en het ontbrak ons aan niets. We komen zeker nog eens! Voor iedereen een goede jaarwisseling!
Puur genieten
wednesday 26 december 2018
Kerstmenu was TOP
Prima, mooie avond gehad
wednesday 26 december 2018
Temperatuur hoofdgerecht was kantje boord, risico.
Heerlijk eten met de familie
tuesday 25 december 2018
Kan beter
tuesday 25 december 2018
Uitserveren was minder snel als voorgaande jaren.
tuesday 25 december 2018
Live cooking
tuesday 25 december 2018
Goede gerechten en keuze
GE-WEL-DIG
tuesday 25 december 2018
Alles was meer dan perfect.
Heerlijk
tuesday 25 december 2018
Goed maar traag
tuesday 25 december 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was erg goed.
tuesday 25 december 2018
Fijn dat we naast A la cart ook uit het Kerstmenu konden kiezen. Bediening hield onze tafel goed in de gate. Sfeer was gezellig en ontspannen ondanks dat alle tafels bezet waren. De vooraf door ons gevraagde ronde tafel stond klaar toen we binnenkwamen.
Gezellig en warm
tuesday 25 december 2018
Behulpzaam en vriendelijk personeel en het eten was fantastich
Kan niet beter sfeer en eten prima
monday 24 december 2018
Alle gerechten die we namen waren lekker.De bediening was vriendelijk en goed.Geen negatieve opmerkingen.
Eten was goed, helaas vonden wij de sfeer niet zo omdat het erg rumoerig.
monday 24 december 2018
Kan beter
monday 24 december 2018
Uitstekend
monday 24 december 2018
Lilian 00090011
Genieten !
monday 24 december 2018
Eigenlijk was alles lekker, maar vooral de voorgerechtjes, vlees, vis en wok springen er uit!
Wok en vers gebakken vis en vlees was erg lekker. Bij de wok afdeling iets meer keuze qua groenten zal wel fijn zijn
monday 24 december 2018
Zie boven. Bediening was prima.
We zaten dit jaar in een kleinere zaal en dat is erg goed bevallen. Het eten was fantastisch.
monday 24 december 2018
Alle gerechten die we hebben kunnen nuttigen, waren heerlijk. De bediening was goed en enthousiaste jongelui.



