Zeer t3 vrede
sunday 20 may 2018
Vriendelijk fijn attent oplettend personeel zie je niet vaak meer !!!!! Top allemaal ga zo door.
saturday 19 may 2018
Ik vond het geweldig. Er was helaas wel hoop voedsel verspilling. Ik hoop dat jullie dat met aparte swill containers laten afvoeren zodat deze grondstoffen weer hergebruikt kunnen worden voor een goede toekomst. Ik vond de sfeer heel super er waren aantal jarige en daar werd op leuke manier mee om gegaan. Personeel was vriendelijk zei eet smakelijk als ze je met bordje zagen lopen op tijd werd er gevraagd of je drinken wilde en was allemaal super oplettend en vriendelijk echt enorm top
Zeer t3 vrede
saturday 19 may 2018
Fijne omgeving het restourant.
saturday 19 may 2018
Hele aardige attente serveerster
thursday 17 may 2018
Het hoofdgerecht met zalm en asperges was echt heerlijk en goed klaargemaakt, de bediening was goed. Ik heb geen punten die ik minder vond.
Kan beter
tuesday 15 may 2018
Was geweldig
monday 14 may 2018
Was zeer sfeervol bediening was top. Eten was heerlijk
het was heerlijk
monday 14 may 2018
vooral het wokken, we hadden 3 gasten die vegetarisch zijn en vonden het ook erg goed en hebben ook lekker gewokt
Eten prima, bediening kan beter
monday 14 may 2018
Het zag er goed verzorgt uit. Er was voldoende keus.
monday 14 may 2018
Alles werd goed bij gevuld en gaf een geordende indruk. De bediening was spontaan en correct. Het enige minpuntje was dat ze soms te snel waren zodat als je terug kwam aan tafel je drinken en bestek afgeruimd waren.
Kwaliteit was goed, kleine aanpassing
monday 14 may 2018
Lekkere aspergegerechten
monday 14 may 2018
Heerlijk eten
monday 14 may 2018
Heerlijk gegeten met het gezin
Teleurgesteld
monday 14 may 2018
erg genoten
monday 14 may 2018
Moeders blij maken op moederdag...............
monday 14 may 2018
prijs kwaliteit eten was goed
monday 14 may 2018
Heerlijk gegeten
monday 14 may 2018
Gebruik gemaakt van de dinerdeal. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Bediening was super! (medewerkster had in de gaten dat de komst van het voorgerecht wat lang duurde; ging gelijk informeren en gaf ons uitleg, super!). De overige dagen "normaal" van de kaart gegeten. Was ook allemaal heerlijk!
Zoals aangegeven goede prijs/kwaliteit
sunday 13 may 2018
Hebben genoten
sunday 13 may 2018
De aanvulling van gerechten



