Perfect!
wednesday 16 november 2016
Goede bediening vriendelijk en enthousiast. Wildgerecht heerlijk
erg rumoerig
tuesday 15 november 2016
Helaas erg massaal maar eten is prima!
monday 14 november 2016
was prima
monday 14 november 2016
Geweldige keuze.
monday 14 november 2016
Bediening perfect, geen enkele moeite is te veel om ons als ons gast welkom te voelen.
Was weer heerlijk
sunday 13 november 2016
Wild was lekker. Bediening goed
Heerlijk!
sunday 13 november 2016
Wat hebben we een super leuke en lekkere avond gehad voor herhaling vatbaar het was echt super!!!
Lekker gegeten
sunday 13 november 2016
Ja ook nog een korte beoordeling geven, lees de beoordelijng hieronder maar!!
monday 7 november 2016
Prima bediening en heerlijke gerechten
friday 4 november 2016
Ik vond de bediening top. Had (ivm niet goed ter been zijn) een tafeltje vlakbij de ingang van het restaurant besteld. Toen we aankwamen kwam de mevrouw al aanlopen en bijna zonder naam op te geven wist ze al welke tafel er voor ons stond. Hulde ! Uitserveren van de maaltijd gebeurde wel door 4-5 verschillende mensen. Stuk voor stuk allemaal even vriendelijk (en vrolijk). Gezellig om in zo'n atmosfeer te eten. Ik had een diner-deal : was dat even leuk voor een voordelige prijs. Jeetje, heerlijke kippensoep, 2 slibtongen en tot slot het gevulde bokkenpootje. Dat wil ik nog wel eens.Tweede gast had een senioren vismenu. Heeft ook genoten.
Redelijk eten
monday 31 october 2016
genieten doen we zolang dit hotel al open is !!
monday 24 october 2016
GEWELDIG
monday 24 october 2016
Al het eten is perfect net als de bediening is ook perfect en zeer beleeft.
we hebben genoten
sunday 23 october 2016
was weer prima
sunday 23 october 2016
We genieten altijd als we er eten.
sunday 23 october 2016
Prima gegeten
sunday 23 october 2016
Heerlijke ree carpaccio en als hoofdgerecht tongfilet gegeten. Prima bediening.
prettige ontspannen sfeer, veel aandacht voor de kinderen en heerlijk eten
saturday 22 october 2016
Verrast door het leuke concept Kenny koken voor onze kinderen. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. De bediening is snel. Het eten was heerlijk! Verbeterpuntje: De ronde tafel is wat te klein voor vijf mensen en het was erg warm in het restaurant.
Was erg gezellig om zo de verjaardag van mijn man te vieren, samen met onze zoon.
friday 21 october 2016
Was echt genieten
wednesday 19 october 2016
Er was genoeg keuze met het eten en de smaak was goed. Er was een gezellige sfeer om in het restaurant te eten. De medewerkers waren erg vriendelijk, wat zeker niet in andere van der valk hotels/restaurants is.



