Genieten van een brunch
tuesday 1 october 2019
Lekker gegeten!
monday 30 september 2019
Het restaurant is mooi verbouwd. Erg gezellig en minder rumoerig, ondanks de drukte. Wij komen vaak en er vielen ons dan ook wel een paar dingen op. We misten de heerlijke broodjes met kruidenboter en tapenade vooraf. Werd ook niet gezegd, waardoor we het ook niet zelf konden bestellen. De salade was ook minder ‘aangekleed’, de lekkere kaas zit er niet meer bij bijvoorbeeld. Heel jammer! Geen versiering meer op het kinderijsje. Het zijn de kleine dingen die het doen. Verder heerlijk gegeten.
het was fantastisch bijzonder vriendelijke bediening en heerlijk eten
monday 30 september 2019
Een goed restaurant met voldoende keus.
monday 30 september 2019
Heerlijk
monday 30 september 2019
Super service!
monday 30 september 2019
De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor mijn vegetarische vader. Er werden 2 gerechten voor hem gemaakt in het a la carte restaurant. Wijn was heerlijk. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt. Het vers gemaakt wokgerecht was heerlijk.
Prima
sunday 29 september 2019
Leuke avond eten
sunday 29 september 2019
Lekker genoten van brunch
sunday 29 september 2019
heerlijke lunch gegeten geheel naar dieet en heerlijk van genoten, super service!
sunday 29 september 2019
bediening zeer attent en biefstuk groenten en patat speciaal voor dieet gemaakt, superlekker gegeten! nogmaals dank ook aan de keuken!
De beste vd Valk voor mij TOP
sunday 29 september 2019
Teveel herrie. Geluudsdemping is slecht.
sunday 29 september 2019
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Kortom:Goed verzorgd.
Hebben er van genoten
sunday 29 september 2019
Heb de bon niet meer
Goed restaurant
sunday 29 september 2019
Bediening goed eten heerlijk
Fijne indeling.
saturday 28 september 2019
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant
saturday 28 september 2019
Capaccio en zalmtartaar als voorgerecht heerlijk. Broodjes waren niet genoeg afgebakken, kregen we stokbrood voor terug, dat was wel jammer. Van bruine broodjes naar wit stokbrood. Chateau briand Thaise stijl was erg lekker. Grand dessert en kaasplankje was ook prima. De ober was erg vriendelijk. Aan het eind Vd avond nog even een babbeltje gemaakt, erg gezellig. Het vernieuwde restaurant is sfeervol en rustiger. We hadden een tafel aan de zijkant gevraagd en deze ook gekregen, super! Al met al weer een heerlijke avond en weer voor herhaling vatbaar.
Precies voldoende
friday 27 september 2019
Prima bediening. Kwaliteit eten goed. Porties niet kleiner maken! In vergelijking met eerdere bezoeken zijn porties kleiner geworden. Nu precies voldoende.
Heerlijke salade smaakte prima
friday 27 september 2019
Was weer heerlijk en gezellig met goede service
thursday 26 september 2019
Jammer, dat bij de thaise currysoep, de laurierbladeren er nog in zaten, bij een tafelgenoot waren de bladeren wel verwijderd. Ook jammer, dat er geen brood met smeersel meer geserveerd worden bij binnenkomst en dat je die kunt kopen. Was één van de onderscheidingen van Van der Valk Houten, die jullie beter en gastvriendelijk maken ten op zichte van de andere Van der Valk hotels. Wel fijn, dat de akoestiek nu beter is, door het vernieuwde plafond
Top reastuarant luxe en zeer goed eten!!
thursday 26 september 2019
Was echt top eten was lekker en genoeg. Locatie is geweldig. Personeel is ook top!



