mooi hotel, vriendelijke bediening
monday 5 february 2018
goed hotel, niet goedkoop, wel waard
Mooie kamer
monday 5 february 2018
Fijn hotel
monday 5 february 2018
Alles oke
monday 5 february 2018
Waren tevreden met alles
Goede accommodatie
monday 5 february 2018
Een goede kamer, een verzorgt hotel en vriendelijk personeel op een goed bereikbare locatie.
super Hotel. Bar personeel mag wat amicaler en wat scherper zijn
monday 5 february 2018
Top Hotel heb er lekker geslapen ontbijt is super alles is lekker schoon.
Jammer van de vloerbedekking in de kamer, en het regelen van de verwarming was niet eenvoudig.
monday 5 february 2018
prima hotel
monday 5 february 2018
Alles lekker ruim; kamer, parkeergarage en fietskluis
Eenvoudigweg goed
monday 5 february 2018
We hebben een goed verblijf gehad in hotel Harderwijk. De kamer was ruim genoeg met een mooie badkamer en extra zitje. Wel vind ik het jammer dat er 10 euro per nacht bijbetaald moest worden voor het plaatsen van een kinderbed, dat zou eigenlijk deel moeten uitmaken van de kamerprijs.
Heel mooi hotel super lekker diner en ontbijt bij de bar zou de service beter kunnen
monday 5 february 2018
Prima en prettig hotel
monday 5 february 2018
Nette en complete kamers en vriendelijk personeel.
Harstikke goed hotel - verwachtingen overtroffen
sunday 4 february 2018
Voor een schappelijke prijs, een zeer riante kamer, heerlijk ontbijt en gratis drankje in een gezellig bar!
Super hotel!
sunday 4 february 2018
Het is een goed en net hotel. De medewerkers zijn erg netjes en behulpzaam.
Super hotel!
sunday 4 february 2018
Het is een goed en net hotel. De medewerkers zijn erg netjes en behulpzaam.
Heerlijk verblijf!
sunday 4 february 2018
Heel fijn verblijf gehad in het hotel.
Prachtige kamer
sunday 4 february 2018
Mooi, ruimte, schoon..
Top hotel
sunday 4 february 2018
Geweldig hotel - komen hier zeker nog eens terug
sunday 4 february 2018
Overal waar we kwamen erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Het eten was prima van kwaliteit zowel bij het avondeten als bij het ontbijt (alleen jammer dat het restaurant zo gehorig is) De kamer was ook geweldig evenals de badkamer - mooi ruim en van alle gemakken voorzien met ook nog eens een prachtig uitzicht. Hebben een heerlijk verblijf gehad in een mooie kamer in een mooie omgeving en komen dus zeker nog eens terug!
Mooi hotel.
saturday 3 february 2018
Hotel is mooi gelegen bij de bossen, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten en uitgebreid ontbijt, gezellige bar.
Fijne hotel
saturday 3 february 2018
Kamer was groot,daarom klonk het hol



