Heel goed
thursday 21 december 2017
Kamer is ruim,uitzicht schitterend
Prima hotel
thursday 21 december 2017
Zeer vriendelijk personeel
Geweldig hotel, echt een aanrader fantastisch eten!
wednesday 20 december 2017
Lux Hotel met zeer vriendelijk personeel en een heerlijke kaart!
We hadden geen klachten alles goed geregeld
tuesday 19 december 2017
We gaan wel 5 keer per jaar naar een van de Valk lokatie is altijd goed.
Geweldig mooi hotel op een mooie plek
tuesday 19 december 2017
VIND HOTEL HARDERWIJK 1 VAN DE MOOISTE HOTELS MET EEN PERFECT ONTBIJT EN PERFECTE BEDDEN.HET PERSONEEL ERG BEHULPZAAM LIJKEN ERG VEEL PLEZIER TE HEBBEN IN HUN WERK. GA HIER ERG GRAAG NAAR TOE.
Super mooie kerstsfeer. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben een heerlijk weekend gehad.
monday 18 december 2017
Een super mooi hotel. Vriendelijk personeel en een heel goede service.
Prachtig hotel
monday 18 december 2017
Mooi Hotel in schitterende omgeving en toch dicht bij de stad.
Zeer aangenaam hotel
monday 18 december 2017
*Prettige sfeer al kan de muziek in de bar iets zachter. Soms moeite om elkaar te verstaan.
Perfect! gezellig en gastvrij!!
monday 18 december 2017
Alles is gewoon prima in orde!! gastvrij, goed geprijst, goed eten, fijne bediening
Mooi, zeer vriendelijk hotel en schitterende kerstsfeer
monday 18 december 2017
Alle 11 personen waren blij verrast met kamers, hapjes, diner en ontbijt. Er heerst een vriendelijke sfeer, goede bediening en gastvrijheid.
Super
monday 18 december 2017
een knus en gezellig hotel.
sunday 17 december 2017
een mooi hotel wat knus en gezellig is. Het ontbijt is prima en goede service. De kamer is ruim en goede stoelen. Badkamer prachtig een ook ruim.
Prima!
saturday 16 december 2017
Lekker gegeten, aardig personeel en verzorgde kamers.
Heel goed ,
thursday 14 december 2017
prima personeel en gastvrij voelen ons thuis.
prima in orde
thursday 14 december 2017
Zoals steeds prima in orde
Een fantastisch hotel, goede service en vriendelijk personeel!
wednesday 13 december 2017
Het Hotel is gelegen op een schitterende locatie, gemakkelijk bereikbaar met het gemak van een parkeerkelder. De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van mooi sanitair. Het personel is uiterst vriendelijk en het restaurant heft een voortreffelijke keuken.
zeer ruim
wednesday 13 december 2017
Raam was defect, maar dat was gemeld, geen probleem
Schitterend in kerstsfeer
tuesday 12 december 2017
Wij vonden de sfeer en de bediening en het hotel super
fantastisch hotel!
tuesday 12 december 2017
De kamer, het bad, het eten, de sfeer... genieten!
Fijn Hotel
monday 11 december 2017
Een hotel met een fijne sfeer, prima verzorging en een gunstige ligging om uitstapjes te maken.



