Super hotel
saturday 21 january 2023
Geweldig verblijf
Kan beter
saturday 21 january 2023
Wij werden wat zenuwachtig van het behang en de vloerbedekking en de herrie van de klimaatbeheersing
Een van de prettigste vd Valk Hotels
saturday 21 january 2023
Heerlijk kamer. Uitermate schoon en goed onderhouden.
Hotel fantastisch, kamer meer dan geweldig
friday 20 january 2023
Uitstekend genoten.
Prima hotel
tuesday 17 january 2023
Prima hotel, mooi centraal gelegen nabij natuurgebied.
Fijn hotel met een ruime kamer, prima bed en mooie badkamer. De gangen waren wel erg ongezellig. Wat kunst aan de muur kan geen kwaad.
monday 16 january 2023
Heerlijk voor een of twee nachtjes weg.
Fantastische keuken!
monday 16 january 2023
Heerlijk gegeten! Zeer fijne bediening! Goed, maar nogal grote kamer en we hebben liever wat kleinere ruimte.
goed hotel
monday 16 january 2023
erg goed hotel
Perfecte ruime kamer
monday 16 january 2023
Alles was perfect verlopen
Super hotel, vriendelijke medewerkers
saturday 14 january 2023
Super service, alles klopt volgens reservering. Kamer 8 was heel goed schoon.
geweldig verblijf
tuesday 10 january 2023
we komen zeker terug, goed geslapen en heerlijk ontbijt , heel divers en verse produkten
Fantastisch hotel met een hele goede service
monday 9 january 2023
We waren met 6 volwassen en 3 kleine kinderen. Alles wat we gevraagd hadden werd direct geregeld. De mensen in de bediening en receptie waren ontzettend aardig! Complimenten hoor!
Wonderful !
monday 9 january 2023
Wonderful ! Wonderful !
Prima hotel
sunday 8 january 2023
Altijd een verwen moment bij vd valk.
Heerlijk hotel! Vriendelijk en behulpzzam petsoneel en gezellig ingericht.
saturday 7 january 2023
Wij hebben echt genoten en komen hier zeker nog eens tetug. Ook de ligging van het hotel, vlakbij Harderwijk maar ook direct het bos in kunnen lopen vonden wij fijn.
Top!!!!
saturday 7 january 2023
Wij hebben het super gehad voor herhaling vatbaar!!!
Top!
friday 6 january 2023
Wij vonden wat lege bier blikjes buiten. En de receptie kwam meteen met een vuilniszak en excuses. Kamer was top. Lekkere luxe badkamer. Bed was comfortabel .. kussen daarintegen was dramatisch .. wij hebben beide niet goed geslapen door het kussen. Helaas zijn we niet zo slim geweest en hebben wij geen 2e kussen gevraagd. Algehele ervaring is daarom een 9. Ontbijt is een aanrader !
Fijn hotel met mooie grote kamers en in het bos gelegen.
thursday 5 january 2023
Fijne grote kamer. Helaas was de verlichting minder goed. In de kamer is er of heel fel licht of je krijgt het heel slecht verlicht met de schemerlampen. In de badkamer misten we ook goede verlichting bij de spiegel.
mooi schoon en goed hotel
thursday 5 january 2023
mooi schoon en gezellig hotel met ruime kamers
Super hotel
thursday 5 january 2023
Alles was perfect. We konden nog genieten van de prachtige kerstversiering in de hal. Zo sfeervol. Het ontbijt en diner was heel erg goed qua kwaliteit en smaak.



