Sfeervol hotel
wednesday 17 november 2021
Spots alleen geven geen sfeer op de kamer
Mooi netjes hotel
thursday 11 november 2021
Hebben de kamer geboekt voor het bubbelbad en deze deed het niet. Hier kon niets aan gedaan worden. Enige minpunt. En was dus wel heel vervelend.
uitstekend hotel, prima keuken!
monday 8 november 2021
Hotel is verzorgd, service uitstekend en m.n. een uitstekende keuken. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen graag eens terug.
Het was top!
monday 8 november 2021
Het is een prachtige hotel met heerlijk eten en heel vriendelijke medewerkers. We hebben genoten
Mooi hotel, goede sfeer, net dat beetje extra
saturday 6 november 2021
Net dat beetje extra
Mooi hotel en ligging zo bij Harderwijk. En bij mooi weer lekker buiten kunt zitten
sunday 24 october 2021
Mooi hotel perfecte ligging en lekker eten
Prima hotel, fijne bediening
friday 22 october 2021
Goede kamer, fijne badkamer! Moest wel stof gezogen worden.
Heel goed hotel
friday 22 october 2021
Heel goed allemaal
Ik vind het een heel sfeervol mooi hotel
friday 22 october 2021
Bij binnenkomst is het al mooi, mooie verlichting.
Fantastisch hotel komen er regelmay
monday 18 october 2021
Heerlijk hotel !
Mooi hotel
sunday 17 october 2021
Mooi hotel, goed eten, fantastische ligging en bovenal zeer vriendelijk personeel .
Superhotel op goede plek en grote kamers
saturday 16 october 2021
Mooi en groot hotel, veel fiets en wandel mogelijkheden
Goed hotel
friday 15 october 2021
Prima ontvangst nette kamers goed personeel
Prima hotel
friday 15 october 2021
Lekker rustige kamer, prima eten
Goed hotel, vriendelijk personeel
tuesday 12 october 2021
Vriendelijke ontvangst, goede kamer mooi sanitair. Vriendelijk personeel restaurant
Goede kamer, alleen zoemtoon airco/verwarming wat te luid, maar die kan je tijdelijk uitzetten.
sunday 10 october 2021
Prima kamer, lekker geslapen en goed ontbijt.
ein sehr gutes hotel
sunday 10 october 2021
hat uns alles sehr gut gefallen. kommen bestimmt wieder
Fantastisch hotel
monday 4 october 2021
Kamers fantastische! Alleen badkamerverlichting niet voldoende en jammer dat er geen stopcontact zit voor eigen haarföhn !
Prima Hotel
sunday 3 october 2021
Prima Hotel! Goed verblijf gehad. Ontbijt sprong er echt uit (ondanks we wel wat van van der Valk Hotels gewend zijn). Erg verzorgd, netjes en daarnaast veel keuze(!) De kamer was zó groot dat je eigenlijk een meubelstuk (opvulling) miste (-: We komen er zéker een keer terug.
Prima hotel, mooie ligging en vriendelijk personeel.
sunday 26 september 2021
Fijn die aparte toilet, geldt ook voor de 2 tv's...Kamer is prima voor ons 4 volwassenen.



