Mooi gelegen hotel en het is genieten in het luxe hotel
friday 20 february 2026
Alles was heerlijk, oei oei die heb niet meer, een leuke jonge dame en vriendelijk ,de sfeer was ook goed
Uitstekend eten. Let op prijs/kwaliteitverhouding
monday 16 february 2026
Uitstekend eten. Prijs kwaliteitverhouding nu nog goed maar prijs moet niet veel verder stijgen.
Heerlijk eten en goede bediening
monday 16 february 2026
We werden keurig bediend en heel beleefd aangesproken. We hadden een zalmfilet en varkenshaas als hoofdgerecht, en die smaakten beiden heerlijk. We hoefden ook niet lang te wachten, en het drinken werd ook steeds vlug geserveerd.
Op zich een prima locatie, kom er graag terug
friday 13 february 2026
genieten in het luxe restaurant
wednesday 11 february 2026
varkenshaas, keurig, gezellig, wij vonden het goed hoe het ging
Genoten
tuesday 10 february 2026
Het was voortreffelijk. Bedankt voor de goede zorgen en het heerlijke eten.
Goed eten, goede bediening
monday 9 february 2026
Lekkere lunch in mooi restaurant
monday 9 february 2026
Kleine familie lunch. Gezellige ronde tafel, ideaal met 5 personen. Het kleine lunchpakketje viel zeer goed in de smaak. Fijn dat dat gerecht ook in vega uitvoering beschikbaar was.
Heerlijk eten, fijne sfeer, vriendelijke bediening
saturday 7 february 2026
Zalm was zalig!
Heerlijk eten
tuesday 3 february 2026
Keuze genoeg, gezellige ruimte, vriendelijk personeel
Prima
sunday 1 february 2026
Ontbijt was heel goed! Veel variatie.
Prima gegeten
friday 30 january 2026
Biefstuk was prima, rode kool erg lekker
Heerlijke lunch
friday 30 january 2026
Prima gerechten, vriendelijk personeel, sfeer was goed
Het was weer heerlijk
wednesday 21 january 2026
Het was onze 58e trouwdag en dat vierden we bij van der Valk. Zo aardig dat we gefeliciteerd werden door het personeel en we een “vuurwerk” toetje kregen. Zo attent, het maakte het dineetje nog meer speciaal. Dank je wel Mara, je bent een natuurtalent 👌. Wij vinden de sfeer in het restaurant altijd heel gezellig.
Ontbijt altijd goed.
tuesday 20 january 2026
Ontbijtbuffet is altijd een uitje
monday 19 january 2026
We voelen ons altijd welkom geheten in het prachtige gelegen en verzorgde restaurant. Het personeel is altijd vriendelijk en reageert op een vraag. Muziek stond best hard en gevraagd of het iets zachter mocht. Werd gelijk gedaan. Ruim assortiment aan heerlijk eten.
Prima restaurant! Nette bediening!
sunday 18 january 2026
Wij geniet altijd vande gezellige sfeer en het heerlijke eten.
friday 9 january 2026
Elk gerecht is heerlijk.
heerlijk geluncht en heel fijn en attent personeel
sunday 4 january 2026
heerlijk geluncht en heel fijn bediend, goede sfeer, heel tevreden en voldaan naar huis
Echt genieten
monday 29 december 2025
Alles was ontzettend goed verzorgt



