Ok
wednesday 6 june 2018
Mijn roommate was aangenaam verrast voor mij is het al de derde keer
Goede ruime kamer
tuesday 5 june 2018
Ruime kamer, met airco
100% wieder Valk
tuesday 29 may 2018
Grosses Zimmer und grosses Badezimmer. Sehr gemütlich. Leider empfinden wir das Essen in der Bar und im Restaurant nicht einem 4 Sternehotel gemäss. Eine Ausnahme macht hier das Frühstück welches wir super finden. Schade wegen dem Essen, so sind wir gezwungen in die Stadt auszuweichen. Der Service in der Bar und Terrasse ist nur mässig.
100% wieder Valk
tuesday 29 may 2018
Grosses Zimmer und grosses Badezimmer. Sehr gemütlich.
goed hotel
tuesday 29 may 2018
zoals we gewend zijn bij hotel Maastricht vriendelijke balie personeel en ook vriendelijk bedienend personeel.
Heel fijn hotel
monday 28 may 2018
Heel fijn hotel. Vriendelijk personeel. Prima eten.
kamer niet schoon en veel beschadigingen
monday 28 may 2018
Super hotel
sunday 27 may 2018
Schoon, luxe, ruim, voortreffelijk ontbijt, vriendelijk personeel : kortom, een zeer aangenaam hotel !
Helemaal top
friday 25 may 2018
Alles was in orde
algemeen een zeer goed hotel
tuesday 22 may 2018
Zeer goed
tuesday 22 may 2018
Een aanrader, zijn geld waard , ontbijt super en bediening zeer lief.
Je weet wat je krijgt
monday 21 may 2018
Een heerlijk hotel met een uitstekende service. Je moet het nu wel weten te vinden na de ingebruikname van de tunnel!
monday 21 may 2018
Er werken in verhouding erg veel jonge mensen. Dit is geen enkel bezwaar; zij hadden naar onze mening een prima uitleg gehad wat dienstverlening inhoudt. Immers, die was - zoals vaker bij van der Valk - prima!
Prima hotel met vriendelijk personeel
monday 21 may 2018
Leuk aangenaam hotel
saturday 19 may 2018
Super goed
saturday 19 may 2018
Was gewoon goed!!!!👍👍👍
prima hotel, vriendelijk personeel. klein puntje tandpasta zat op de tegels in de douche.Je mag tot 11.30 uitchecken, om 10.00 werd er geklopt door het schoonmaakpersoneel of wij al weg waren
friday 18 may 2018
Fijn hotel vriendelijk personeel.
friday 18 may 2018
Fijn hotel heerlijk ontbijt fijne bedden.
Een Zeer Fantastisch Hotel
wednesday 16 may 2018
zeer fijn Hotel goede service en een goede uitval basis om Limburg te ontdekken met de auto .van der Valk Hotels alleen maar lof hoe het is opgezet
Zeer goed hotel
wednesday 16 may 2018
De kamer is ruim, up-to-date, mooi ingericht, badkamer OK, hygiëne in orde. De ontbijtzaal en het ontbijt zijn dik in orde. De brasserie en het restaurant hebben elk hun "eigenheid" en hebben elk een ruime keuze aan gerechten. De bediening in beide is vriendelijk en professioneel. De verscheidenheid en kwaliteit van eten en drank is zeer goed. De afzonderlijke fietsstalling is een pluspunt, maar die mag gerust wat uitgebreid worden.



