Geweldig hotel, heel vriendelijk personeel, super genoten, top dat welness inbegrepen was vonden wij een heel groot pluspunt.
saturday 6 may 2017
Erg genoten van het fijne hotel, echt even een vakantiegevoel. We voelden ons erg welkom. Heel lief en attent personeel. Bijzondere complimenten voor de dame die ons bij aankomst bij onze kamer hielp. We kregen de deur niet geopend, zij hielp ons heel vriendelijk en hield de deur voor ons open. De volgende dag bij het ontbijt liep ze daar toevallig ook, en wist zo ons kamernummer te vermelden. Dan voel je je echt welkom! Ik weet helaas haar naam niet, het is een hele kleine lichtgetinte mevrouw (Fillipijns?) Zou zeggen geef onze complimenten door. Als ik een hotel had zou ik zulke werknemers willen. Ze straalde echt uit dat ze liefde voor haar werk had. Top! ;)
Mooi hotel zeer verzorgd en lekkere maaltijden vriendelijk personeel
saturday 6 may 2017
Haardroger stuk werd onmiddellijk vervangen
Schitterend hotel. Mooi ingericht.
friday 5 may 2017
Strakke, moderne inrichting. Ruime kamers, met alle comfort. Mooie ontbijtzaal, war je al koppel toch gezellig en rustig kan eten.
ontbijt prima
thursday 4 may 2017
Alles was heel goed, behalve: te veel lawaai en ongemak door onbelevd kinderen in het zwembad (18-20u 03/05/2017. Er waren 9 spelende kinderen met een bal in het klein zwembad)
Prima hotel
wednesday 3 may 2017
Vriendelijk en klantgerichte medewerkers.
Geheel volgens onze verwachtingen
wednesday 3 may 2017
Wij hebben in het geheel geen negatieve ervaringen.
onze favoriete kamers in de .29 serie zijn uitstekend
wednesday 3 may 2017
Een vaste stop voor onze reizen vanuit het buitenland, makkelijk bereikbaar, ruim parkeren, aardige ontvangst, lekkere borrel-bitterbal in de bar en prettige kamers.
Prima hotel
wednesday 3 may 2017
Prima hotel met ruime kamers en een goede service. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Fantastisch hotel met zeer lekker eten
tuesday 2 may 2017
Zeer uitgebreid en kwaliteitsvol dinner en ontbijt, mooie en moderne kamers
fantastisch hotel
tuesday 2 may 2017
We hebben ontzettend genoten. Prima nette kamer en een heel goed uitgebreid ontbijt. We zijn zeer tevreden.
Een zeer net hotel
monday 1 may 2017
Het hotel zag er meteen bij binnenkomst heel verzorgd en netjes uit
fantastisch hotel
monday 1 may 2017
nette kamers, heerlijk buffet, geweldige bediening en koks bij het buffet
minpunt was het eten
monday 1 may 2017
prima hotel goede ligging vriendelijk personeel
sunday 30 april 2017
fijne kamer ondanks het verkeer toch goed geslapen
Heel goed hotel.
friday 28 april 2017
Grote kamer, vriendelijk personeel.
Heerlijke ruime kamer met uitstekende bedden
thursday 27 april 2017
We waren zeer te spreken over de kamer. Schoon, goede bedden, ruim, genoeg ruimte om alles op te bergen en schone toilet/doucheruimte.
Wij vonden het een prima hotel, het was allemaal top !
wednesday 26 april 2017
Zoals reeds gezegd, het was allemaal prima in orde. Ook het glutenvrije dieet van mijn vrouw werd prima geregeld. Een volwaardige 9 is hier echt op zijn plaats.We beginnen langzaam aan een fan te worden van Van der Valk :-)
Goed hotel
tuesday 25 april 2017
Stedentrip met kind(12 jaar)goed bed, heerlijk zwembad en uitgebreid ontbijt.
Zeer modern, net hotel
tuesday 25 april 2017
Hotel is zeer opgeruimd en netjes. Daarbij is het personeel vriendelijk en erg gemotiveerd. Kamer was dik in orde alsook het ontbijt van hoog niveau was.
een fantastisch hotel
tuesday 25 april 2017
alles is keurig verzorgd en het ontbijt is tov andere hotels fenomenaal!



