sunday 9 april 2023
Genoten
saturday 8 april 2023
Ik vond de visgerechten geweldig lekker.Vriendelijk.personeel En een uitstekende sfeer.
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw beoordeling met 5 sterren zeer op prijs.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw beoordeling met 5 sterren zeer op prijs.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
prima ambiance
friday 7 april 2023
overzichtelijk, gevarieerd, smakelijk
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw mooie woorden over het resaurant erg op prijs.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw mooie woorden over het resaurant erg op prijs.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Een heel mooi hotel, mooi gelegen. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar.
thursday 6 april 2023
Prachtig gelegen hotel. De kamer was uitstekend. Het ontbijt was heel goed verzorgd, uitgebreid en zeer smakelijk in een mooi ingericht restaurant. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
We hebben genoten
thursday 6 april 2023
Heerlijk stoofvlees, pastasalade. Eigenlijk alles wat we gehad hebben was heel lekker.
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor deze geweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen. Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden over de genomen gerechten in het restaurant.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Hotel Sneek!
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor deze geweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen. Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden over de genomen gerechten in het restaurant.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Hotel Sneek!
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Lekker, maar zaten op elkaar gepropt.
tuesday 4 april 2023
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Graag maken wij van de gelegenheid gebruik om u te bedanken voor uw recente bezoek bij Van der Valk Hotel Sneek. Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren.
Wij zullen uw opmerkingen over de gesplitte betalingen en de drukte in het restaurant intern opnemen binnen de desbetreffende afdelingen. Daarnaast willen wij u wel bedanken voor uw positieve woorden over de service in het restaurant.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Hotel Sneek!
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Ruime keus buffet , vriendelijke bediening, leuke kinderactiviteit( koekjes bakken)
tuesday 4 april 2023
Ondanks dat we bij de reservering geen jarige hadden opgegeven , mochten de kleindochters in de keuken een vuurwerk verrassing voor opa maken. Hebben we enorm gewaardeerd.
Antwoord: Geachte/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve boordeling! Wij waarderen het ontzettend dat u de ervaringen in ons restaurant met ons wilt delen.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve boordeling! Wij waarderen het ontzettend dat u de ervaringen in ons restaurant met ons wilt delen.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Geweldige uitkomst zo'n lunchbuffet !
monday 3 april 2023
Het eten zag er zeer goed uit, veel keus, gevarieerd . Mooie koelinstalatie voor de vleeswaren en koude salades.
Vriendelijk personeel , behulpzaam. Een verbeterpunt: iets meer privacy bij de tafels. Er zaten mensen rondom ons ( die blijkbaar ook gereserveerd hadden) die we kenden. En toen merkte ik echt wel dat we te dicht op elkaar zaten.
Wij vonden het warme eten niet goed
monday 3 april 2023
Heel mooi hotel
monday 3 april 2023
Mooi, gastvrij hotel. Alles erg netjes.
Mooi gelegen, fijn hotel met ruime kamers
sunday 2 april 2023
Mooie ruime kamers, sfeervol ingericht, prachtig santair en heerlijke bedden
Zeer goed
sunday 2 april 2023
Ruime kamer,met een uitstekend bed,voor de rest van alle gemakken voorzien
prachtig hotel
sunday 2 april 2023
Een hotel om zeker nog eens te boeken,alleen hopen we dan op beter weer.
sunday 2 april 2023
Heerlijk hotel
saturday 1 april 2023
Doos tissues op de kamer altijd handig.
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Graag bedanken wij u voor uw recente bezoek aan Van der Valk Hotel Sneek.
Uw review is voor ons erg belangrijk, omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij zullen uw opmerking intern opnemen binnen de desbetreffende afdelingen.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Hotel Sneek!
Met hartelijke groet,
Anaïs | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Graag bedanken wij u voor uw recente bezoek aan Van der Valk Hotel Sneek.
Uw review is voor ons erg belangrijk, omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij zullen uw opmerking intern opnemen binnen de desbetreffende afdelingen.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Hotel Sneek!
Met hartelijke groet,
Anaïs | Hotel Sneek
Goed hotel met grote kamers en een goeie service, maar bediening is traag en hotel is moeilijk bereikbaar per OV.
saturday 1 april 2023
Over het algemeen ben ik tevreden met het hotel en de faciliteiten. Ik ben blijven slapen als deel van een conventie, en de faciliteiten daaromheen waren fantastisch, alles was netjes verzorgd. De kamer was groot en prettig om in te slapen, met een goed uitzicht en een luxe badkamer. Wel kostte het erg veel moeite om bij het hotel te komen per OV, en was de bediening duidelijk niet berekend op het aantal gasten; binnen het rooster van de conventie hadden we één uur voor lunch, twee uur voor diner, en in beide gevallen was het snel eten omdat de bediening pas tegen het eind met ons eten aankwam. Over het algemeen een positieve beoordeling.
Fantastische kamer
saturday 1 april 2023
Fijne verblijf, upgrade gekregen van de kamer. Personeel behulpzaamheid en vriendelijk. Ontbijt heel goed
Antwoord: Geacht heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve woorden.
Het doet ons goed om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij verwelkomen u graag nogmaals in Hotel Sneek.
Met hartelijke groet,
Anaïs | Hotel Sneek
Antwoord: Geacht heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve woorden.
Het doet ons goed om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij verwelkomen u graag nogmaals in Hotel Sneek.
Met hartelijke groet,
Anaïs | Hotel Sneek
weinig groente
tuesday 28 march 2023
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Graag maken wij van de gelegenheid gebruik om u te bedanken voor uw recente bezoek bij ons restaurant. Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij zullen uw opmerkingen intern opnemen binnen de desbetreffende afdelingen.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Hotel Sneek!
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Zimmer war angenehm groß.
monday 27 march 2023
Zimmer sind immer sehr sauber, groß und hell.
Antwoord: Geachte/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve boordeling! Wij waarderen het ontzettend dat u de ervaringen in ons hotel met ons wilt delen.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Antwoord: Geachte/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve boordeling! Wij waarderen het ontzettend dat u de ervaringen in ons hotel met ons wilt delen.
Wij ontvangen u graag weer bij Hotel Sneek.
Met vriendelijke groet,
Emma | Hotel Sneek
Fijne kamer. Mooi uitzicht. Er was geen handzeep op de douche en tussen de bankkussens ligt veel rommel.
sunday 26 march 2023
Zie vorige beoordeling
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Onze welgemeende excuses dat uw verblijf niet geheel naar verwachting is verlopen.
Wij hopen u in de toekomst graag weer te verwelkomen bij Hotel Sneek, zodat wij dan wel aan de verwachtingen kunnen voldoen zoals u van ons gewend bent.
Met vriendelijke groet,
Emma | Receptie
Antwoord: Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Onze welgemeende excuses dat uw verblijf niet geheel naar verwachting is verlopen.
Wij hopen u in de toekomst graag weer te verwelkomen bij Hotel Sneek, zodat wij dan wel aan de verwachtingen kunnen voldoen zoals u van ons gewend bent.
Met vriendelijke groet,
Emma | Receptie



