Mooi hotel
friday 30 july 2021
Fijn hotel met heerlijk eten!
friday 30 july 2021
Goede service in restaurant, lekker eten, snel geholpen bij front desk
Goed, net hotel
thursday 29 july 2021
Netjes, zeer goede baliemedewerkers
Mooi Hotel
thursday 29 july 2021
Mooi groot hotel. Vriendelijke personeel.Schoon Hotel
Heel mooi en schoon hotel
thursday 29 july 2021
Een aanrader voor mijn familie, vrienden en bekenden
Hartstikke goed
wednesday 28 july 2021
Altijd goed en netjes mooie kamers!
Goed hotel
wednesday 28 july 2021
Komen graag terug
Mooie grote kamer en badkamer
wednesday 28 july 2021
Grote ruime kamer , eigenlijk alles is prima
Een geweldige hotel, heb echt kunnen relaxen alleen jammer dat de zwembad niet open mocht van wegen de waarde , ik ben er in geweest dus hoop niet dat ik ziek wordt
tuesday 27 july 2021
Top verblijf
monday 26 july 2021
Mooi hotel goed eten
Mooi verblijf en een heel goed hotel.
monday 26 july 2021
Een mooie winkelstad en heel goede service. Een fijne badkamer en goed bereikbaar.
Kan beter, vriendelijker , kamer heeft verbeterpunten
monday 26 july 2021
Fantastisch hotel zeer tevreden
monday 26 july 2021
Geweldig genoten
Goed hotel
monday 26 july 2021
Mooi hotel zeer vriendelijk personeel.goed en veel keuze voor ontbijt .avond eten ook prima
Alles leek in orde maar we hadden voor Uttrecht Van der Valk gekozen omdat er een zwembad was maar dit was die dag niet beschikbaar omdat de kwaliteiet van het water niet goed was spijtig.
monday 26 july 2021
fantastisch hotel
sunday 25 july 2021
Moet beter!
sunday 25 july 2021
heerlijk hotel, ruim opgezet, schoon en fijne uitstraling
sunday 25 july 2021
Luxe en fijne uitstraling waar je je op je gemak voelt. ruim opgezet zodat je prive zit maar niet in een lege zaal. Goede locatie.
Zoals altijd mooie kamer
sunday 25 july 2021
Mooie kamer grote inloopdouche!
Bangelijk Goed Hotel
sunday 25 july 2021
Prachtige kamer,1505 ruim genoeg voor een comfortkamer. Proper wat toch ook belangrijk is. Alles voorhande, frigo die het fatsoenlijk doet. Badkamer proper en voor ons toch wel van groot belang is Bad en Douche... alles was in orde. NIet dadelijk een min punt maar wil het toch even melden, de tegels in de badkamer boven bad links in de hoek bevatten bruine vlekjes. misschien niet meer verwijderbaar .



