Vooral de wellness is geweldig!
thursday 1 january 2026
De wellness is op de 20e verdieping. Vanuit het zwembad heb je een mooi uitzicht over de stad.
Fantastisch
thursday 1 january 2026
Alles erop en eraan
De badkamer rook erg muf, ook na douchen bleef het niet fris ruiken. Bij het uitchecken heb ik het doorgegeven. Verder was het een fijne kamer!
wednesday 31 december 2025
Uitstekend hotel!
wednesday 31 december 2025
Uitstekend hotel met mooie fasciliteiten. Let op bij het koffie apparaat, neem het linker knopje, anders loopt het bekertje over. Dit staat niet in de handleiding.
Vlekken op tapijt. Kamer 1904. En ook plekken op badkamermuur
wednesday 31 december 2025
Heel fijn Hotel
tuesday 30 december 2025
Geweldig hotel en goede serviceā¦..
tuesday 30 december 2025
Het kost wat maar het was het wel waard
Prachtig hotel, heel klantvriendelijk
tuesday 30 december 2025
Fijn verblijf, heel centraal, en heel lekker ontbijt!!!
Schitterend hotel, straalt luxe uit.
tuesday 30 december 2025
Ook al hadden wij een comfortkamer, ik voelde me een echte koningin :-), hoe zullen de luxere kamers dan wel niet zijn.
Heerlijk hotel, fijne kamer.
tuesday 30 december 2025
Nette, schone kamer. Fijne welness.
Perfecte kamer
monday 29 december 2025
Een van de betere v/d Valk waar wij zijn geweest.
Heerlijk nachtje weg!
monday 29 december 2025
Heerlijke overnachting tijdens ons bezoek aan Utrecht!
Alles zo als gewend weer heel goed
monday 29 december 2025
Hotel zeer mooi .personeel zeer vriendelijk zowel de receptie als de horeca .we hebben weer genoten
Hotel is heel fijn. Heel vriendelijk personeel.
sunday 28 december 2025
Voorafgaand aan ons verblijf hadden wij contact met Esther Bol die ons fantastisch geholpen heeft mbt het Kerstdiner en de Kerstbrunch. Tijdens ons verblijf heeft Jennifer ons heel vriendelijk ontvangen en buitengewoon welkom laten voelen in het hotel en in het restaurant. Ook waren de verschillende receptie medewerkers heel vriendelijk.
Net hotel met alle luxe voorzien.
sunday 28 december 2025
Goed verblijf gehad. Alles was netjes en iedereen klantvriendelijk. Van incheck tot uitcheck, kamer schoonmaak tot ontbijt. Allemaal perfect.
Erg goed koelkast kan wat groter
sunday 28 december 2025
Kamer erg leuk.het restaurant erg goed . De bar iets minder gezellig
Mooie kamers
sunday 28 december 2025
Ruime kamer. Zag er mooi en schoon uit.
Goed hotel, vriendelijk personeel en goed eten
saturday 27 december 2025
Gastvrij hotel, vriendelijk personeel
Kamer top, maar kerstdiner was echt de kers op de appelmoes..TOP!!
saturday 27 december 2025
6 gangen als diner, waarbij de we met elk gerecht weer werden verrast
Het had iets warmer mogen zijn bij aankomst in de bar.
saturday 27 december 2025



