Wij hadden een luxe kamer geboekt waar o.a. een koelkast in zou zitten, dit bleek echter niet het geval. De koelkast was verwijderd door het hotel en dit stond nergens vermeld. Op de site en de foto's van de kamer staat duidelijk een koelkast, deze hebben wij echt gemist. Ook vinden wij het niet correct dat we als overnachtende hotelgast moeten betalen om in de parkeergarage van het hotel te mogen staan. Deze.opmerkingen zijn een rede voor ons om niet meer in dit Van der Valk hotel te overnachten.
friday 25 july 2025
Zeer goed hotel
friday 25 july 2025
Zeer mooi hotel met alles erop en eraan!
Sehr gutes Hotel
thursday 24 july 2025
Sehr gutes Hotel mit geräumigem Zimmer, tollem Wellnessbereich und überragendem Frühstücksbuffet. Danke Van der Valk.
Piekfijn hotel, zeer mooi en gerieflijk, vriendelijke service
thursday 24 july 2025
Zeer fijn hotel, warme sfeer en zeer gerieflijk. Zeer vriendelijk personeel. Enorm genoten van ons verblijf in de wellness suite.
Prettig hotel
thursday 24 july 2025
Kamer was verzorgd alleen ontbraken er 2 kussens en een burostoel. Op zich niet daadwerkelijk nodig maar wie weet heeft de vorige gast deze meegenomen
Assortiment biertjes in de bar mag wel wat uitgebreider zijn
wednesday 23 july 2025
Drankenkaart uitbreiden en als ijskast defect zijn sneller vervangen
Prachtige ruime kamer
wednesday 23 july 2025
Verblijf in Utrecht
Fantastisch hoor
tuesday 22 july 2025
Gezellig en mooi hotel, heerlijk eten en fijn personeel
Een luxe hotel. Fantastisch
tuesday 22 july 2025
Mooi schoon. Grote badkamer met bad en aparte douche.16 hoog met mooi uitzicht.
Staat op de top van kwaliteit service en bediening. Parkeergarage is alsof je thuis bent.
monday 21 july 2025
Goed gelegen luxe hoteltoren die opvallend mooi is ontworpen. Van alle gemakken voorzien en waar je het gevoel hebt gewaardeerd wordt. Niets op aan te merken zoals vele Van der Valk hotels van de beste zijn steekt Utrecht er wel bovenuit.
fantastisch
monday 21 july 2025
Mooi Hotel, erg mooie kamer en goede ligging. Personeel erg vriendelijk en een fantastisch ontbijt
nvt
sunday 20 july 2025
personeel heel vriendelijk
Mooi hotel met goede service!
sunday 20 july 2025
Goed ontbijt, vriendelijke medewerkers, ruime kamers.
FANTASTISCH hotel
sunday 20 july 2025
Fantastisch, super mooi hotel heerlijk eten, super vriendelijk personeel, zwembad was ook een heerlijk extraatje
Prima kamer!!
sunday 20 july 2025
Kamer was groot en goed schoongemaakt. Bed was goed en bad was heerlijk
Goed hotel, erg vriendelijk personeel!
saturday 19 july 2025
Geen aanmerkingen
Heeeerlijk hotel, prachtige kamer en mega vriendelijke medewerkers
saturday 19 july 2025
Fijn hotel, makkelijk te bereiken en erg prettige sfeer
Een ruime, comfortabele kamer
saturday 19 july 2025
De kamer en de badkamer zijn echt heel ruim.
Een prima hotel
friday 18 july 2025
Goed verblijf goede service lekker eten
Fijn hotel
friday 18 july 2025
Wij hebben genoten in dit hotel, de kamer was ruim en luxe. Bij de wellness kon je goed ontspannen en er was genoeg plek voor iedereen. De lounge was helaas pas vanaf 15.00 geopend waardoor je in het begin van de dag niet lekker even ontspannen ergens een drankje kon drinken. Het zou een + wezen als de skybar ook opengaat voor gasten



