Super hotel
tuesday 12 april 2022
Super mooi hotel, prachtige kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en ook heel fijn de parkeergarage en met openbaar vervoer naar centrum Utrecht, het kon niet mooier.
Een van onze betere Van Der Valk hotels
tuesday 12 april 2022
Gewoon Top behoort tot de beste VDV
Mooi net en sfeervol hotel
monday 11 april 2022
Super sfeervolle en nette kamer, zeer compleet sauna stoomdouche en geweldig bad, mini bar netjes gevuld.
Mooi hotel, kamer kon schoner
monday 11 april 2022
Werkelijk niets op aan te merken Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid Vriendelijke ontvangst Mooie schone kamer fijne bedden Heerlijk ontbijtbuffet met gastvrij personeel
sunday 10 april 2022
Zie Titel Niets op aan te merken
Perfect hotel van alle gemakken voorzien
sunday 10 april 2022
Het hotel is prachtig heerlijke bedden fantastische badkamer goede locatie met heerlijk eten echt een verwen nachtje weg
Ik ben al jaren fan en wederom niet teleurgesteld
sunday 10 april 2022
Ruime schone kamer, prachtig badkamer en altijd ben ik weer verast over de sfeervolle inrichting.
Mooie kamer en prima service, lekker eten en vriendelijke bediening
friday 8 april 2022
Groot en modern hotel, maar tips voor verbetering
wednesday 6 april 2022
Uitstekend
wednesday 6 april 2022
Prachtig hotel, goede ligging voor een bezoek aan het centrum, erg vriendelijk personeel en prima kamers. Kortom ik ben uitermate tevreden.
wednesday 6 april 2022
Prachtig hotel, goede ligging voor een bezoek aan het centrum, erg vriendelijk personeel en prima kamers. Kortom ik ben uitermate tevreden.
Mooie ruime kamer
tuesday 5 april 2022
Fijne ruime badkamer, en slaap gedeelte. Lekker licht. Fijne stoeltjes en goede matras
Eten was iets minder dan 3 jaar geleden
monday 4 april 2022
top!
sunday 3 april 2022
top verblijf gehad samen met mijn vriend. Erg genoten en hele nette en schone kamers
Fantastisch hotel, prachtige kamer, heerlijke bedden
sunday 3 april 2022
Super fijn weekend gehad
Goed hotel, vlakbij o.v.
sunday 3 april 2022
Goed hotel, mooie kamers.
Geweldig hotel,alles prima,alleen 1 minpunt,wij hadden de auite onder de fitnesruimte en dat is verre van ideaal,je hoorde precies wat er boven je gebeurde,niet zo erg in middag of vroege avond maar om kwart voor 7 in de morgen word je daar niet vrolijk van,gemeld bij receptie maar lauwe rwactie,ik ga het intern bespreken???ik had anders gereageerd,wij hadden 5 kamers totaal,was een aardige som dus iets van coulance met de prijs,die niet misselijk is in het weekend,hadden we meer aan gehad maar helaas,en 5 euro korting krijg ik ook met 1 kamer ,we hadden er 5 ??
sunday 3 april 2022
Mooi hotel
sunday 3 april 2022
Fijne locatie en goede bediening
Mooi groot bed, mooie badkamer
sunday 3 april 2022
Super, alleen jammer van de beperkte waterdruk
saturday 2 april 2022



