Super Hotel
friday 27 february 2026
Mooi hotel met een prachtig uitzicht vanaf de kamer en wellness! Kamer was netjes, alleen wel warm in de nacht. Goed eten en aardige bediening en bij de receptie ook heel goed! pluspunt is dat het hotel dichtbij de tram ligt, je bent zo in het centrum.
Heerlijk eten en goede service
friday 27 february 2026
De domburger was heerlijk, evenals de carpaccio, saté en taco’s
Luxe uitstraling, heerlijk eten.
friday 27 february 2026
Geweldige service binnen een fijne ambiance. Het is hier altijd prima in orde. Bediening zeer netjes en snel en oog voor de tafel.
Mooi goed bereikbaar hotel
friday 27 february 2026
Enige klein minpuntje dat je als gast voor parkeren moet betalen.
Fijn verblijf gehad
friday 27 february 2026
Fijne kamer, lekker gegeten, vriendelijk personeel
Is oké
friday 27 february 2026
Fantastisch hotel
thursday 26 february 2026
Goede ligging aan de snelweg, makkelijk te vinden Ruime parkeergarage onder het hotel.
Super hotel
thursday 26 february 2026
Ik vind dit n geweldig hotel. Prijs mag iets lager dan zou ik vaker kunnen komen
Heel leuk! Lekker gegeten en mooie welness! Vooral in het donker naar buiten kijken!
tuesday 24 february 2026
Fijne dag/nacht gehad. Netjes lekker schoon en vriendelijk!
Keurig hotel, jammer dat parkeren niet gratis is? En er mist een klein winkeltje
tuesday 24 february 2026
Bij van de Valk is een van de fijne service altijd gratis parkeren.. hier niet? En de parkeer garage is spekglad! Hier moet echt gedweild/wat aan gedaan worden.
Fantastisch hotel
monday 23 february 2026
Heel fijn hotel met een grote kamer met douche en bad met mogelijkheid met bubbelfuntie
Fantastisch hotel met grote kamer!
monday 23 february 2026
Fantastische comfort kamer met bubbelbad. Kamer erg ruim opgezet!
Top hotel
monday 23 february 2026
Top hotel, vriendelijk personeel, zwembad en sauna met voortreffelijk uitzicht op de 20e verdieping
Hotel is in orde maar minder als vroeger
monday 23 february 2026
Echt fantastisch gegeten
sunday 22 february 2026
We hebben beide de saoto soep als voorgerecht gehad. In een woord FANTASTISCH! Daarna de vegetarische rode curry, wat niets mis mee maar kon niet op tegen de soep :-)
Super netjes
sunday 22 february 2026
Ruime mooie kamer
Restaurant is mooi geworden
sunday 22 february 2026
Leuk hotel. Goede sfeer en dichtbij de stad.
Heerlijk hotel. Ruime kamers, ontbijtbuffet geweldig, net als de overige gerechten in het restaurant. Ik mis alleen een drankenautomaat op de gang.
sunday 22 february 2026
Heerlijk verblijf
Mooie ruime kamer, met grote badkamer
sunday 22 february 2026
Grote kamer met ruime badkamer
saturday 21 february 2026



