heerlijk genieten van dit grote mooie restaurant
tuesday 18 april 2017
Wij hebben gegeten: tomatensoep, black angus tournedos, schnitzel en wijn en bier. het smaakte heerlijk en we werden uitstekend en prettig (op zijn Pasen en van der Valk manier) geholpen door Pim. Onze complimenten aan hem. notanummer 143 betaald op 19.11 uur.
kan beter
tuesday 18 april 2017
Kan beter
monday 17 april 2017
Pure verwennerij....
monday 17 april 2017
helemaal top
sunday 16 april 2017
Luxe restaurant waar het heerlijk vertoeven en eten is.
friday 7 april 2017
Geweldige ambiance om heerlijk te dineren.
monday 3 april 2017
Eten lauw gereserveerd
saturday 1 april 2017
Genieten van heerlijke gerechten! Voldoende keuze.
saturday 1 april 2017



