Afgelopen zaterdagavond heb ik voor de derde maal op rij met mijn gezin bij u in uw restaurant ons jaarlijkse "Familiediner" gehouden en wil ik hierbij uw keukenbrigade en uw restaurantmedewerkers die ons hebben bediend complimenteren over het voortreffelijke diner en de attente service aan tafel. Wij zijn al een regelmatige gast in uw restaurant maar dit is wederom een bevestiging van onze keuze.
tuesday 16 december 2025
Afgelopen zaterdagavond heb ik voor de derde maal op rij met mijn gezin bij u in uw restaurant ons jaarlijkse "Familiediner" gehouden en wil ik hierbij uw keukenbrigade en uw restaurantmedewerkers die ons hebben bediend complimenteren over het voortreffelijke diner en de attente service aan tafel.
Wij zijn al een regelmatige gast in uw restaurant maar dit is wederom een bevestiging van onze keuze.
Zoals we gewend zijn was het weer helemaal prima!
friday 12 december 2025
Service en eten waren helemaal prima. Ook toen er bezoek eerder een drankje wilde doen kon dit gewoon op rekening van de tafel worden gezet. De barman wist ook gelijk van ons bedrijf.
genoten van een smakelijke lunch met de afdeling
wednesday 10 december 2025
Wij vonden de lunch erg smakelijk en hebben hiervan genoten. Wij komen hier graag terug!
Heerlijk gegeten
tuesday 9 december 2025
Alles prima. Van voorgerecht tot nagerecht.
is een drukke omgeving, maar prima kwaliteit en super bediening
tuesday 9 december 2025
Tournedios was suoer, complimenten voor de Veggie Burger
Heerlijk gegeten, vrolijke dames in de bediening
thursday 4 december 2025
Beide gerechten waren heerlijk. De varkenshaasfilet en de eendenborst. Het zag er ook mooi uit en de dames van de bediening waren vrolijk, sociaal en toegankelijk. We hebben een fijne avond gehad.
goed gegeten
tuesday 2 december 2025
Lijkt te weinig personeel re wachtijden & op eind vergeten aanbod koffie
friday 28 november 2025
Kordate bediening, servicegericht, lekker gegeten. Ik kon voldaan de vergadering in.
friday 28 november 2025
De stoofpot van wildzwijn was heerlijk. Toe: dame blanche. Altijd goed, maar deze vond ik wel erg lekker. Het eten kwam snel. Dat is prettig als je daarna nog moet werken. De wijn was ook oké. Helaas maar één glaasje gedronken. Het werk riep.
leuke tafel, alles prima op orde
thursday 27 november 2025
goede bediening , vlotte bediening, aangenaam personeel , eten heel erg goed
Gezellige sfeer
friday 21 november 2025
Ik vond de schnitzel heerlijk en er hing een gezellige sfeer
Genoten twee dagen achter elkaar.complimenten voor de kok en de bediening.
wednesday 19 november 2025
Tournedos en chateaubriand en de wijnen waren uitstekend.
Leuk en warm voelen gasten zijn tevreden.
sunday 16 november 2025
Jongen zijn goed bediend en aardig.
Kan beter
sunday 16 november 2025
Fantastisch wild menu
saturday 15 november 2025
Ik vond alles heel lekker, ik had nooit eerder duif gegeten, maar dat was zeker voor herhaling vatbaar en omdat ik jarig was kreeg ik vuurwerk bij het dessert. De bediening was erg vriendelijk en verstonden hun vak.
Helemaal top
tuesday 11 november 2025
Alles was goed!
Lekker avondje uiteten
tuesday 11 november 2025
Sfeer was goed maar wel wat gehorig, eten was heerlijk, service was snel maar helaas een drankje wat nooit aangekomen was en wel op de bon stond, dit is na een opmerking hierover netjes aangepast.
Eten was heerlijk, dessert viel tegen
tuesday 4 november 2025
De thaise curry was heer-lijk!
monday 3 november 2025
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. De Thaise curry was heer-lijk!
Al verschillende keren gegeten in Hotel Utrecht. Fijne sfeer en goed eten.
monday 3 november 2025
De Chateaubriand was perfect. Ook op de andere gerechten heb ik lovende woorden vernomen. Het was een fijne avond om hier samen met vrienden te dineren.



