Héérlijk genoten
tuesday 2 april 2019
Bediening was snel en aardig
Een smakelijke avond
monday 1 april 2019
We werden alle 4 als welkome gasten ontvangen en kregen vrijwel direct na het bestellen van de drankjes een plankje met lekkere warme broodjes en diverse smeersels. Lotte is een vriendelijke, zeer behulpzame en prettige verschijning. De sfeer was zoals je in dit soort restaurants kunt verwachten. Als ik er 1 gerecht uit moet pikken, is dat de "Utrechtse Domburger". Die was uitermate smakelijk en flink uit de kluiten gewassen, maar de overige gerechten (voorgerecht: Italiaanse tomatensoep en dessert: Het Utrechtse Domtorentje volgen kort daarachter. Kortom we hebben een gezellige avond gehad met zeer lekker eten en een zeer prettige bediening. Een echte aanrader.
het was geweldig
sunday 31 march 2019
Ontvangst prima, bediening goed en zeer vriendelijk
Prachtige ambiance
sunday 31 march 2019
Zoals vanouds in een van der Valk Hotel. Alles perfect
Lekker gegeten
sunday 31 march 2019
Met twee personen niet onze sfeer
saturday 30 march 2019
Een luxe restaurant
saturday 30 march 2019
De bediening was super heel aardig lief en vragen of alles na wenst was. Praatje maken ook perfect. Alles wat we hadden besteld was lekker.
Het was heerlijk!
saturday 30 march 2019
Het is erg mooi
saturday 30 march 2019
Prima sfeer. Mooi restaurant. Vriendelijke bediening.
saturday 30 march 2019
Goede lokatie voor zakelijke afspraken.
thursday 28 march 2019
Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving
thursday 28 march 2019
De grote van het gerecht zou iets minder mogen
Super gebrucht, echt een aanrader
thursday 28 march 2019
Alles is er voldoende en het assortiment is geweldig. Zeker een aanrader en zeker voor die 25 euro all in
Ontzettend fijn!
tuesday 26 march 2019
Heel erg lekker buffet. Koude en warme gerechten. De sfeer was goed. Al onze extra wensen werden geregeld. Super.
bediening onervaren , eten prima
tuesday 26 march 2019
Genieten.
tuesday 26 march 2019
Bediening was prima. Erg vriendelijk personeel. Eten prima.
Super
tuesday 26 march 2019
Meer dan een verassing!
monday 25 march 2019
Op 24/3 aten wij met 6 mensen onder de reservering 'Born'. Dit ter ere van de verjaardag van mijn echtgenoot. Wij vierden zijn 50everjaardag. Bij aankomst was, zoals ik had gevraagd, de wij verzorgd maar nog veel meer. Rozenblaadjes op tafel, de tekst die ik had doorgegeven was geprint met een hart erbij. Dit was zo mooi gedaan dat mijn echtgenoot met tranen in zijn ogen zat. Dikke complimenten voor de serveerster, niet alleen voor de extra's maar ook voor de zeer fijne bediening!
Veel tocht aan tafel en geen en weer geloop van tafel afruimers
sunday 24 march 2019
Gewoon goed
sunday 24 march 2019
Welkom was goed met een drankje. Eten was gewoon goed en sfeer in restaurant ook.De service aan onze tafel was erg goed.



