Was weer genieten.
monday 22 april 2019
Altijd top. Asperges waren superieur en Angus ook. Alles was tip top.
Prima eten
monday 22 april 2019
Prima service van de bediening. Heerlijk eten. Veel keus. Ook gezellig voor kinderen.
was erg goed
monday 22 april 2019
Misschien zou er nog iets aan het volume van het geluid gedaan kunnen worden.Je kunt elkaar soms niet verstaan en dan gaat men steeds harder praten.
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer van bediening.
monday 22 april 2019
Gezellige sfeer personeel. Voorgerecht avifauna perfect. Gorgonzola wat karig.
Genieten
sunday 21 april 2019
Bediening was perfect
We hebben een hele gezellige dag gehad
sunday 21 april 2019
Ondanks dat het heel druk was liep alles perfect. Er was heel veel keus v.w.b. het buffet en deze werd ook steeds goed aangevuld.
prijs en kwaliteit niet gelijk
sunday 21 april 2019
was gezellig!
sunday 21 april 2019
prima verzorgd en lekker gegeten
Fijn hotel. Helaas ligt het restaurant "buiten" het hotel.
tuesday 16 april 2019
had een kamer geboekt met balkon, biju aankomst bleken de standard kamers daar niet meer onder te vallen. kamer was wel goed.
Alles precies goed.
sunday 14 april 2019
Bediening vriendelijk en goed. Alle drankjes op zijn tijd.
gezellig ook leuk voor kinderen
sunday 14 april 2019
bediening was goed
top
wednesday 10 april 2019
Bediening gevraagd of het snel kon wegens werk en was helemaal top. Werkten aan alle kanten mee.
geweldig
tuesday 9 april 2019
we waren met 14 personen wat we gegeten hebben vonden we allemaal erg lekker bediening was prima we vonden het erg gezellig
Heerlijk uitgebreid brunchen...
saturday 6 april 2019
De bediening vinden wij heel prettig en gezellig. Even tijd om wat foto’s v ons te maken en een kort praatje met mijn moeder die jarig was. Ook een bord met toetjes en een fontein erop sloeg goed in. Het eten was erg lekker en voldoende keus. Een echte aanvulling waren de sushi. Maar persoonlijk de zalm en carpaccio was heerlijk. Alle dranken die inclusief waren werd royaal aangeboden. De prosecco vooraf een echte binnenkomer. Sowieso vriendelijke koks achter t buffet. Minpunt vond ik de locatie van de tafel Waardoor er geen daglicht was, dit bepaalt veel van de sfeer. De tafel zelf was sfeervol gedekt met mooie glazen, kaarsen en (kunst)bloemstukje. Dus kortom, hartelijk dank aan het gehele team voor de gezellige en heerlijke brunch!
Genieten in goede sfeer
monday 1 april 2019
Goede ontvangst, keurige/attente bediening. Grote keuze aan etenswaren en lekkernijen.
was goed en gezellig met mijn gezin
monday 1 april 2019
Had geen favoriet voor het eten,was algemeen goed.Alleen een opmerking betreft kleine kinderen,we hadden beloofd dat er ook bitterballen waren daar zijn ze gek op maar helaas was dat niet zo,kleinzoon van 3.1/2 jaar was boos maar ik vertelde hem dat het grote bitterballen zijn (kroket) het toen was het een klein beetje gesust.Ook miste we kruidenboter voor op het stokbrood,dat is het enige.
Ik vond het een uitstekende prijs kwaliteit verhouding
monday 1 april 2019
Het enige wat ik graag zou zien dat het wat gemakkelijker zou zijn om met je gerecht tussen al die stoelen heen te wringen. De tafels staan m.i. te dicht op elkaar
Prima gegeten
friday 29 march 2019
Super gegeten kindermenu was weer prima als tip misschien ander cadeautje of wat meer soorten magneten mijn zoontje heeft ze inmiddels allemaal,maar jullie blijven zijn favoriete restaurant tafel 14
Heerlijk gegeten, gezellig!
saturday 23 march 2019
Alles was prima. Bediening, eten, sfeer, top!
Eten prima. Gastvrijheid matig.
monday 18 march 2019
Alle geproefde gerechten waren zeer smakelijk. Het Live Cooking Buffet zou op grond van de informatie op de website tot 21.00 uur duren. Dan is het uitermate teleurstellend, en gênant tegenover mijn gasten, dat er om 20.30 uur al geen eten meer te verkrijgen is, doordat alle gerechten van het buffet zijn afgeserveerd. Bovendien werd vanaf dit tijdstip de verlichting grotendeels gedoofd en werd er door de bediening met tafels en stoelen gesleept wat een zeer ongastvrije indruk maakte!



