Prima geregeld
monday 18 march 2019
Wij waren met een groep van 13 personen en we hebben allemaal lekker gegeten en gedronken. De bediening was vlot en vriendelijk.
Was prima
sunday 17 march 2019
Het was perfect, alles voor iedereen aanwezig
Goede brunch.
sunday 17 march 2019
Het eten was uitstekend, maar er tijdend de hele brunch niemand spontaan langsgekomen om te vragen wat we wilden drinken. Een paar keer zelf bij de bar koffie moeten halen.
Fijne sfeer,lekker en goed eten
sunday 17 march 2019
Vriendelijke bediening, het eten was weer prima, mijn zoon van 12 vond de zalm wat te rauw van binnen maar geen probleem hoor de wat dunnere stukken waren meer doorbakken zei de kok en anders kom je het me maar vragen,gewoon super toch
Perfecte avond en een leuke verrassing voor mijn vrouw haar verjaardag
saturday 16 march 2019
Van alles geprobeerd was echt voortreffelijk en die toetjes geweldig bediening was top deze serveerster noit meer laten gaan
Gezellige sfeer en goed eten
wednesday 13 march 2019
Het personeel van Avifauna maakt van de hele beleving het verschil. Gezellig, vriendelijk en een gezellig praatje. We hebben heerlijk gegeten met vooraf de champignons en Hollandse garnalen. Mooie porties. Vervolgens gekozen voor de spare rib en schnitzel. Ook wederom fantastisch. Er ging door een storing iets mis met het opnemen van bestellingen, maar wat pakte onze serveerster en de rest van het personeel het keurig op. Geen paniek, maar schouders eronder en vrolijk doorgaan. Keurig weer Avifauna!
Is wel de moeite waard !
monday 11 march 2019
Goede keuken - prachtige sfeer - aangenaam service - goede keuze
Het was prima
sunday 10 march 2019
De sfeer is goed.bediening is prima.het eten was erg lekker.en goed verzorgd
Ik had gereserveerd langs het raam weg kant maar we zaten in het drukke looppad
sunday 10 march 2019
Gerookte zalm vooraf en varkenshaas als hoofd gerecht en koffie toe ze zijn nooit wezen vragen alles naar wens en zelf vragen of we nog patat en aardappeltjes wilde
Was prima verzorgd, eten en bediening ok.
tuesday 5 march 2019
Eten was superlekker, bediening superaardig, ontzettend dure drankjes
monday 4 march 2019
Het eten was erg lekker
sunday 3 march 2019
Lekker en vers.
sunday 3 march 2019
Over het algemeen zeer goed echter bij binnenkomst moesten we toch wat lang wachten eer we naar onze tagel gebracht werden
tuesday 26 february 2019
Service
sunday 24 february 2019
Goed. Prima locatie en menu
saturday 23 february 2019
Goede locatie prima kaart. Bediening was oké.
Verouderd hotel, jaren '70.
sunday 17 february 2019
Je kunt hier prima in privesfeer zitten eten!
sunday 17 february 2019
We hebben het 3 gangen maandmenu gehad. Dit smaakte prima! De bediening was vriendelijk en vlot. Bij binnenkomst dachten we: 'hmm, wel wat klein hier'. Dit werd ruimschoots goedgemaakt door de bediening en het eten.
Altijd goed
sunday 17 february 2019
Kom er al jaren en hoop er nog lang te komen
Het was fijn en gezellig.
sunday 17 february 2019
Beide gerechten hebben os goed gesmaakt.



