Engels Nederlands Frans Duits

Van der Valk Avifauna

Bezoek website
Van der Valk Avifauna Hoorn 65, 2404HG, Alphen aan den Rijn, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Prima geregeld

monday 18 march 2019
Wij waren met een groep van 13 personen en we hebben allemaal lekker gegeten en gedronken. De bediening was vlot en vriendelijk.
Prima geregeld. Wij waren met een groep van 13 personen en we hebben allemaal lekker gegeten en gedronken. De bediening was vlot en vriendelijk.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Was prima

sunday 17 march 2019
Het was perfect, alles voor iedereen aanwezig
Was prima . Het was perfect, alles voor iedereen aanwezig
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Goede brunch.

sunday 17 march 2019
Het eten was uitstekend, maar er tijdend de hele brunch niemand spontaan langsgekomen om te vragen wat we wilden drinken. Een paar keer zelf bij de bar koffie moeten halen.
Goede brunch. Het eten was uitstekend, maar er tijdend de hele brunch niemand spontaan langsgekomen om te vragen wat we wilden drinken. Een paar keer zelf bij de bar koffie moeten halen.
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Fijne sfeer,lekker en goed eten

sunday 17 march 2019
Vriendelijke bediening, het eten was weer prima, mijn zoon van 12 vond de zalm wat te rauw van binnen maar geen probleem hoor de wat dunnere stukken waren meer doorbakken zei de kok en anders kom je het me maar vragen,gewoon super toch
Fijne sfeer,lekker en goed eten. Vriendelijke bediening, het eten was weer prima, mijn zoon van 12 vond de zalm wat te rauw van binnen maar geen probleem hoor de wat dunnere stukken waren meer doorbakken zei de kok en anders kom je het me maar vragen,gewoon super toch
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Perfecte avond en een leuke verrassing voor mijn vrouw haar verjaardag

saturday 16 march 2019
Van alles geprobeerd was echt voortreffelijk en die toetjes geweldig bediening was top deze serveerster noit meer laten gaan
Perfecte avond en een leuke verrassing voor mijn vrouw haar verjaardag . Van alles geprobeerd was echt voortreffelijk en die toetjes geweldig bediening was top deze serveerster noit meer laten gaan
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Gezellige sfeer en goed eten

wednesday 13 march 2019
Het personeel van Avifauna maakt van de hele beleving het verschil. Gezellig, vriendelijk en een gezellig praatje. We hebben heerlijk gegeten met vooraf de champignons en Hollandse garnalen. Mooie porties. Vervolgens gekozen voor de spare rib en schnitzel. Ook wederom fantastisch. Er ging door een storing iets mis met het opnemen van bestellingen, maar wat pakte onze serveerster en de rest van het personeel het keurig op. Geen paniek, maar schouders eronder en vrolijk doorgaan. Keurig weer Avifauna!
Gezellige sfeer en goed eten. Het personeel van Avifauna maakt van de hele beleving het verschil. Gezellig, vriendelijk en een gezellig praatje. We hebben heerlijk gegeten met vooraf de champignons en Hollandse garnalen. Mooie porties. Vervolgens gekozen voor de spare rib en schnitzel. Ook wederom fantastisch. Er ging door een storing iets mis met het opnemen van bestellingen, maar wat pakte onze serveerster en de rest van het personeel het keurig op. Geen paniek, maar schouders eronder en vrolijk doorgaan. Keurig weer Avifauna!
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Is wel de moeite waard !

monday 11 march 2019
Goede keuken - prachtige sfeer - aangenaam service - goede keuze
Is wel de moeite waard ! Goede keuken - prachtige sfeer - aangenaam service - goede keuze
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Het was prima

sunday 10 march 2019
De sfeer is goed.bediening is prima.het eten was erg lekker.en goed verzorgd
Het was prima. De sfeer is goed.bediening is prima.het eten was erg lekker.en goed verzorgd
Van der Valk Avifauna
10 1 6

Ik had gereserveerd langs het raam weg kant maar we zaten in het drukke looppad

sunday 10 march 2019
Gerookte zalm vooraf en varkenshaas als hoofd gerecht en koffie toe ze zijn nooit wezen vragen alles naar wens en zelf vragen of we nog patat en aardappeltjes wilde
Ik had gereserveerd langs het raam weg kant maar we zaten in het drukke looppad. Gerookte zalm vooraf en varkenshaas als hoofd gerecht en koffie toe ze zijn nooit wezen vragen alles naar wens en zelf vragen of we nog patat en aardappeltjes wilde
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Was prima verzorgd, eten en bediening ok.

tuesday 5 march 2019
Was prima verzorgd, eten en bediening ok.
Van der Valk Avifauna
10 1 6

Eten was superlekker, bediening superaardig, ontzettend dure drankjes

monday 4 march 2019
Eten was superlekker, bediening superaardig, ontzettend dure drankjes.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Het eten was erg lekker

sunday 3 march 2019
Het eten was erg lekker.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Lekker en vers.

sunday 3 march 2019
Lekker en vers.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Over het algemeen zeer goed echter bij binnenkomst moesten we toch wat lang wachten eer we naar onze tagel gebracht werden

tuesday 26 february 2019
Over het algemeen zeer goed echter bij binnenkomst moesten we toch wat lang wachten eer we naar onze tagel gebracht werden .
Van der Valk Avifauna
10 1 9

Service

sunday 24 february 2019
Service.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Goed. Prima locatie en menu

saturday 23 february 2019
Goede locatie prima kaart. Bediening was oké.
Goed. Prima locatie en menu. Goede locatie prima kaart. Bediening was oké.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Verouderd hotel, jaren '70.

sunday 17 february 2019
Verouderd hotel, jaren '70.
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Je kunt hier prima in privesfeer zitten eten!

sunday 17 february 2019
We hebben het 3 gangen maandmenu gehad. Dit smaakte prima! De bediening was vriendelijk en vlot. Bij binnenkomst dachten we: 'hmm, wel wat klein hier'. Dit werd ruimschoots goedgemaakt door de bediening en het eten.
Je kunt hier prima in privesfeer zitten eten! We hebben het 3 gangen maandmenu gehad. Dit smaakte prima! De bediening was vriendelijk en vlot. Bij binnenkomst dachten we: 'hmm, wel wat klein hier'. Dit werd ruimschoots goedgemaakt door de bediening en het eten.
Van der Valk Avifauna
10 1 10

Altijd goed

sunday 17 february 2019
Kom er al jaren en hoop er nog lang te komen
Altijd goed. Kom er al jaren en hoop er nog lang te komen
Van der Valk Avifauna
10 1 8

Het was fijn en gezellig.

sunday 17 february 2019
Beide gerechten hebben os goed gesmaakt.
Het was fijn en gezellig. Beide gerechten hebben os goed gesmaakt.