FANSTASTISCH!!!
sunday 19 february 2017
Ik werd verrast voor mijn verjaardag met een ontbijt bij Van der Valk hotel Haarlem. Het was fantastisch. Wat een enorme keuze! Naast wat je mag verwachten: zalm, bubbels, smoothies, fruitbar, saladebar, glutenvrij!
Genieten !!
sunday 19 february 2017
Aangename sfeer. Top bediening. Heerlijke gerechten
Genieten
friday 17 february 2017
Bediend door David H. Tussen de gerechten moesten we soms te lang wachten. Sfeer top. Aandacht voor mijn verjaardag vond ik erg leuk.
Heerlijk gegeten!
wednesday 15 february 2017
Erg genoten van het diner
wednesday 15 february 2017
Chateaubriand voor 2 personen. Brilliant! Dame blanche zeer goed en royaal.
Lekker gegeten
sunday 12 february 2017
goed
sunday 12 february 2017
garnalen cocktail goed kip sate goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam om snel af te kunnen rekening om op tijd te zijn voor het concert
Heerlijke avond
saturday 11 february 2017
Mooie gerechtjes en heerlijke wijn erbij. Wat wil je nog meer ?
Dit was genieten.
sunday 5 february 2017
Alles was perfect.
heerlijk gegeten en gezellig
sunday 29 january 2017
tournedos en de zeetong waren heerlijk
Genieten ontspannen sfeer
sunday 29 january 2017
De gamba's waren erg lekker en ook het hoofdgerecht was heerlijk ( sliptong ) . Het was veel en ik als grote eter kreeg het niet op. Bediening was goed erg ontspannen en vriendelijk
n.v.t
monday 23 january 2017
goed verzorgt betaalbare prijs
perfect.alles uitstekend
sunday 22 january 2017
Zijn zéér tevreden. Kan niet beter. Diverse keren geweest en genoten.
Prima gegeten
wednesday 18 january 2017
Heerlijk en bijzonder eten.
wednesday 18 january 2017
Goed klaar gemaakt, heerlijk bereid,mooi geserveerd! Runderentrecôte en de cheesecake waren perfect!
Het restaurant is goed., toilet zou ik liever boven hebben.
saturday 14 january 2017
Lekker eten en goede bediening
saturday 14 january 2017
Genoten van het maandmenu, een prachtige tong.
saturday 14 january 2017
Het is altijd heerlijk de brunchen. Goede variatie, goede bediening en genoeg eten en afwisseling in eten
wednesday 11 january 2017
hou jullie persoonlijke service in ere
sunday 8 january 2017
De ontvangst was erg persoonlijk door de manager. we kwamen als een van de laatsten binnen met zijn 10-en en we werden persoonlijk welkom geheten met bubbels. Klasse. Tijdens de maaltijd kwam onze tafeldame langs met een persoonlijk woord hoe het ging. echt uniek. Misschien hadden we 'geluk' maar op ieder maakte dat een goede indruk.



