Goed hotel
sunday 25 january 2026
Goed hotel goede kamers
Inmiddels zijn de mensen bekenden van ons vv. Prima service en attente Fenna!
saturday 24 january 2026
Fenna is top. helaas gaat zij weg. De koks maken kwalitatief hoogstaande gerechten op het bord. Inmiddels is het wel belangrijk de messen eens te slijpen (ik vraag nu standaard steekmessen). En een opmerking over het parkeerterrein: als je geen oplaad-auto hebt hoor je er niet meer bij en kan je öm de hoek" staan. Erg ongastvrij. (ik parkeer altijd in de garage). Ik denk wel dat wij inmiddels 250 keer zijn geweest. Wij dineren bijna elke donderdagavond in Nootdorp
Genieten
thursday 15 january 2026
Carpaccio en sliptong Carpaccio en rib eye. Aardige bediening en de sfeer was rustig omdat het niet zo druk was
Kan veel beter
tuesday 13 january 2026
Algemeen leuk verblijven
monday 12 january 2026
Genoten in een gezellig restaurant.
sunday 11 january 2026
Het was wat rumoerig in het restaurant
sunday 11 january 2026
Prima hotel met goede service van de balie medewerkers, fijne kamers en fijne bedden.
sunday 11 january 2026
Prima hotel en service, fijne kamers. Ik vind alleen dat (ik denk airco systeem) de lucht filtratie wat rumoerig is. Dit is puur persoonlijk want een ander kan er waarschijnlijk nul last van hebben 😊
Gezellig sfeer
saturday 10 january 2026
Bediening was uitmuntend. Deed erg lief tegen mijn kinderen en aan het eind van het dinee konden ze mee om een kadootje te halen.
Geweldige locatie met erg vriendelijk personeel en heerlijk eten.
friday 9 january 2026
Jammer dat er geen SmartTv beschikbaar is
friday 2 january 2026
Heerlijk ontbeten!
friday 2 january 2026
Ontbeten als verjaardagscadeau. Vriendelijk ontvangen, de tafel was versierd met ballonnen, er stond een cadeautje op tafel. Super attent! Heerlijk ontbeten, er was ruime keuze uit allerlei lekkernijen. Bedankt aan al het personeel van Van der Valk Nootdorp!
Heb geen enkele klacht alles was top.
thursday 1 january 2026
De kamer was ruim, het bed sliep heerlijk, de badkamer was luxe en voorzien van verzorgingsproducten. Je hebt je eigen wellness in de badkamer. Hie mooi is dat.
Vooral de vers gemaakte omelet was heerlijk. Alles was aanwezig. Top
tuesday 30 december 2025
Omelet met zalm was lekker en snel gemaakt. Er was verder van alles wat.
goed
tuesday 30 december 2025
Alles prima, ook de fietsen
Lekker gegeten
monday 29 december 2025
Lekker gegeten en vriendelijk personeel, voldoende parkeer gelegenheid
nette/fijne hotelkamer
monday 29 december 2025
Fijne/nette hotelkamer met wellness faciliteiten voor de hotelgasten. Hier gebruik van gemaakt.
Kamers zijn nog mooier dan op de foto
monday 29 december 2025
Nog mooier dan verwacht. Door kerstdrukte iets later erin, maar werd leuk gecompenseerd.
Veel keus
monday 29 december 2025
Zelfs persoonlijke aandacht voor de jarige
Super hotel grote fan
monday 29 december 2025
Super hotel alles aanwezig proper vriendelijk lekker eten super ontbijt



