Goede sfeer en tafel
sunday 28 december 2025
BBQ, zeebaars en paling waren lekker. Goede sfeer, kerstman en hulp waren zichtbaar vrolijk en actief, zij gingen bij kinderen zitten en overhandigde presentjes aan de kinderen. Voor kinderen veel te doen door donuts versieren, schminken en het maken van ballonen beestjes etc.
Genieten in kerstsfeer
sunday 28 december 2025
Ossenhaas was lekker. Bediening was prima. Gezellige sfeer met de familie.
Kamer kan beter
saturday 27 december 2025
Elektronische sleutel werkte niet
saturday 27 december 2025
kan beter
thursday 25 december 2025
Kan ietsje beter voor die prijs
thursday 25 december 2025
super hotel
tuesday 23 december 2025
Schone kamer, fijn!
tuesday 23 december 2025
Heerlijk geslapen, kerstmarkt bezocht daarna uitrusten in de wellness sauna😀👌
Als vaste klant toch een kamer langs de lift tunnel gekregen met wat lawaai
tuesday 23 december 2025
Kan beter
monday 22 december 2025
Altijd goed ervaring
monday 22 december 2025
Altijd positieve ervaring!
Lekker eten en vriendelijke en gezellige bediening
sunday 21 december 2025
Gezellige bediening, lekker vrolijk
Luxe hotel
saturday 20 december 2025
Alles aanwezig voor heerlijk verblijf met mn dochter
Mooi restaurant, maar minder flexibel als Zwolle
tuesday 16 december 2025
Prima hotel.
sunday 14 december 2025
Prima Hotel en mooie moderne kamer
sunday 14 december 2025
Modern hotel met prima kamers.
Goede Ervaring ook met het personeel.
sunday 14 december 2025
Heerlijk gegeten
friday 12 december 2025
Steak sandwich. Wij kwamen om 1530 we gingen naar de film. Mijn zoon vroeg om de hamburger die op de diner kaart stond en dit was helaas niet mogelijk. Jammer, desalniettemin voldeed de steak sandwich meer dan verwacht
Goed
monday 8 december 2025
Ruime luxe kamer met een geweldige badkamer
Vriendelijke personeel, van het management tot aan ad, de receptie en de nachtbeveiliger. Personeel staat je altijd vriendelijk te woord en zijn altijd in voor een gezellig praatje.
thursday 4 december 2025
Ik kom geregeld met plezier in dit prachtige Hotel reeds sinds enkele jaren. Het voelt als een warm bad om hier te kunnen overnachten en gebruik te kunnen maken van de uitstekende faciliteiten. Keuken van het restaurant is ook top, goed uitgebreid ontbijt buffet en heerlijke keuken in de avond.



