Prima ambiance, goed gegeten
monday 3 december 2018
15 Dagen van te voren tel gereserveerde was door uw fout niet beschikbaar helaas.
monday 3 december 2018
Heel lekker gegeten !
monday 3 december 2018
Gerechten waren zeer lekker, bediening vlot en vriendelijk.
alles perfect
monday 3 december 2018
Waren met 7 pers en hebben van alle gerechten genoten.Zoals altijd
Gezellige brunch met sinterklaas en zwarte piet.
monday 3 december 2018
Alles was prima verzorgd. Kleinkinderen vonden sint en piet erg leuk. Sinterklaas zou wel iets mooier kunnen worden uitgerust.
gewoon goed zoals altijd
monday 3 december 2018
Goed eten wel erg druk.
monday 3 december 2018
Perfect
sunday 2 december 2018
Alles was naar wens perfect
kan beter
sunday 2 december 2018
fantastisch gegeten
sunday 2 december 2018
In dit hotel eten voelt als thuiskomen, vertrouwd en een fijne ambiance. bediening zoals gewoonlijk perfect, idem voor het eten. Helaas bon achtergelaten dus weet ik niet wie ons bediende.
Genieten aan een uitgebreid ontbijt
sunday 2 december 2018
Heerlijk gebruncht!
sunday 2 december 2018
Enige minpuntje is misschien de akoestiek het is erg rumoerig, maar met zulke grote groepen mensen is dat niet eenvoudig. Het personeel is enorm gastvrij en het eten is allemaal even lekker! Aanrader!
Goed verzorgd, vriendelijk personeel.
sunday 2 december 2018
Goed verzorgd, vriendelijk personeel. Ruime keuze.
Het is en blijft altijd gezellig en het eten is uitstekend
sunday 2 december 2018
Weet geen nummer of naam. Er is voor ons betaald
De kelner/bediende was niet prettig, chagrijnig.
sunday 2 december 2018
Angus steak en mixed grill waren uitstekend ! Bediening was zeer goed, hulpvaardig en persoonlijk
sunday 2 december 2018
Bediening was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Helaas weten wij tafelnummer en namen niet....
goed georganiseerd
sunday 2 december 2018
met fam . ivm verjaardag van mijn echtgenoot 70 jaar, alles was goed geregeld ( tafeltje wat wij gevraagd hadden was dan ook voor ons gereserveerd xx eten perfect, bediening ook perfect xxx zeer tevreden xxx gezellige sfeer
Heerlijk gegeten.
sunday 2 december 2018
Heerlijk gegeten. Bediening komt regelmatig vragen of er nog wat gedronken wenst te worden. Vuile borden worden keurig op tijd weggehaald. Personeel is zeer vriendelijk. De komst van Sinterklaas en zijn pieten was een leuke verrassing voor de kinderen.
geweldig sfeervol restaurant
sunday 2 december 2018
Heerlijk genieten van fantastisch eten
sunday 2 december 2018
Fantastisch eten. Heerlijke gerechten, mooi opgediend. Een avond heerlijk genieten van het diner.



