prima, alleen kolossaal
sunday 18 november 2018
Wij hebben genoten van de brunch
sunday 18 november 2018
Visgerechten waren er goed; bediening was naar wens, borden werden tijdig weggenomen; het is wel erg rumoerig.
Lekker gegeten in sfeervol restaurant
sunday 18 november 2018
Prima gegeten, goede en snelle bediening. De kelner kwam veel langs. Sfeer was prima, al was het wel druk en is het geluid dan wat overweldigend. Wel vonden we de tafel-ruimte wat klein voor 5 personen. En de bijgerechtjes wat matig bedeeld. Zie nu naam van de kelner, Thijs L.
Genieten in een luxe restaurant.
sunday 18 november 2018
40 jarig huwelijksfeest gevierd met 25 personen.
sunday 18 november 2018
Heerlijk gegeten, wel hele grote porties.
sunday 18 november 2018
Scampi 's, varkenshaas, Creme brulee. Allemaal even lekker.
Heerlijk gegeten, ook al kwamen we laat? Er was grote keus
saturday 17 november 2018
lekker kiezen van alles wat
saturday 17 november 2018
Genieten prima service
saturday 17 november 2018
Goed
saturday 17 november 2018
Heel,lekker gegeten
friday 16 november 2018
Steeds goede service en lekker gegeten
Heerlijk gegegeten in prima sfeer
friday 16 november 2018
Eten was heerlijk, bediening zeer attent en vlot.Brood en smeersels vooraf blijft top!!Heerlijk gegeten.
Heerlijk gegeten. Gangen goed verzorgd en met voldoende pauze.
friday 16 november 2018
Fantastisch eten in gezellige sfeer.
wednesday 14 november 2018
Heel goede black angus tournedos met portsaus, precies bereid zoals besteld (medium rare). Kan niet beter. Ook salademet geitenkaas was heel goed en rijk gevuld. Valt ons op dat de salade altijd wisselend van samenstelling is. Deze keer uit de kunst.
Goed en gezellig
tuesday 13 november 2018
Tournedo heerlijk mals.Lang moeten wachten op de rekening.Kassabon niet meegenomen.
Lekkere gerechten en snelle bediening.
monday 12 november 2018
Bestelling werd erg snel geleverd, terwijl het best druk was. Dat is dan weer een klein minpuntje: de zaal is erg groot, met veel mensen en daardoor niet heel sfeervol. Maar voor een zakenlunch was dit prima.
Uitgebreide menukaart & eten en niet te vergeten top bediening door Menno.
monday 12 november 2018
Eten was zoals gebruikelijk bij van der Valk te Houten qua kwaliteit top ook was de bediening door Menno toppie zeker een reden om op korte termijn weer terug te komen.
Perfect zoals het hoort!
monday 12 november 2018
Ideale omstandigheden om gezellig aan tafel te gaan met je geliefde! Lekker eten voor een goeie prijs! Service was vriendelijk en snel!
zeer grote variatie aan eetwaar extra plus voor visaanbod
monday 12 november 2018
We komen al voor het zoveelste jaar met kinderen en kleinkinderen voor onze trouwdag , en iedereen kan aan zijn trekken komen ! Ze vinden het allemaal super !
monday 12 november 2018



