Super lekker en gezellig
friday 11 december 2015
Bediening was top. Alle gangen netjes en goed geserveerd en vooral erg lekker! Helemaal geslaagd.
een avondje uit in een uitmuntend restaurant
tuesday 8 december 2015
al meerdere gerechten geprobeerd en het smaakt allemaal fantastisch. Bediening is altijd vriendelijk en je mag ze alles vragen. De sfeer is prima. Je zit niet op en in elkaar. 1 minpuntje....de banken aan de tafels, je kan niet aanschuiven en omdat wij lang genieten van ons avondje is dat voor ons geen optie en vragen wij altijd een tafeltje bij het raam. Waar tot dusver altijd gehoor aan is gegeven. Voor ons een toppertje in Houten.
Fantastisch personeel en ambiance
sunday 6 december 2015
Perfect! Alles was lekker.
Heb Het eerder beter Gehad bij jullie
sunday 6 december 2015
genoten
friday 4 december 2015
Heerlijk gegeten met voorgerecht. Kinderen genoten met koekjes bakken bij Kennie Koken. Heel toepasselijk: heerlijk avondje is gekomen.
We komen er met regelmaat
sunday 29 november 2015
Heerlijk gegeten, hertenbiefstuk. Ruim voldoende hoeveelheid. Service prima. We hadden een ongelukje kopje koffie omgevallen. Zonder morren opgeruimd.
Gewoon goed
saturday 28 november 2015
Biefstuk was lekker
Gezellige avond
wednesday 25 november 2015
Ondanks de drukte, super kwaliteit en diversiteit
sunday 22 november 2015
erg druk kwam de kwaliteit niet ten goede
sunday 22 november 2015
goed op de hoogte van glutenvrij
wednesday 18 november 2015
Heerlijke chateaubriand
tuesday 17 november 2015
Heerlijke chateaubriand gegeten met ons tweetjes. Bediening was supervriendelijk. Ook was het lekker rustig in het restaurant...niet lawaaierig maar echt gezellig. Het vlees was perfect: mals,medium gebakken en lekker van smaak. Tel daarbij een goed glas wijn bij op en onze avond kon niet meer stuk!
prima, ga zo door
tuesday 17 november 2015
kom graag terug
monday 16 november 2015
Het was erg gezellig en druk in restaurant
wednesday 11 november 2015
Eten was goed ,de bediening was goed,het sfeer was goed
Goede sfeer en goede bediening
sunday 8 november 2015
Perfecte avond. Alles was goed
Prima sfeer restaurant en service
sunday 8 november 2015
Alles was voldoende personeel vriendelijk en behulpzaam geen rijen en geen gedrang en voor ieder wat wils kortom , geslaagde brunch !
de nagerechten zijn verrukkelijk
sunday 8 november 2015
Zalm smaakte heerlijk
Wij zijn al een keer geweest en zullen nog wel een keer komen
sunday 8 november 2015
Al het eten is goed en de bediening is goed en vriendelijk.
wij voelen ons zeker op gemak en nemen graag anderen ook mee, maar het kan beter; zie hieronder.
friday 6 november 2015



