Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Houten - Utrecht

Bezoek website
Hotel Houten - Utrecht Hoofdveste 25, 3992DH, Houten, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Super lekker en gezellig

friday 11 december 2015
Bediening was top. Alle gangen netjes en goed geserveerd en vooral erg lekker! Helemaal geslaagd.
Super lekker en gezellig. Bediening was top. Alle gangen netjes en goed geserveerd en vooral erg lekker! Helemaal geslaagd.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

een avondje uit in een uitmuntend restaurant

tuesday 8 december 2015
al meerdere gerechten geprobeerd en het smaakt allemaal fantastisch. Bediening is altijd vriendelijk en je mag ze alles vragen. De sfeer is prima. Je zit niet op en in elkaar. 1 minpuntje....de banken aan de tafels, je kan niet aanschuiven en omdat wij lang genieten van ons avondje is dat voor ons geen optie en vragen wij altijd een tafeltje bij het raam. Waar tot dusver altijd gehoor aan is gegeven. Voor ons een toppertje in Houten.
een avondje uit in een uitmuntend restaurant. al meerdere gerechten geprobeerd en het smaakt allemaal fantastisch. Bediening is altijd vriendelijk en je mag ze alles vragen. De sfeer is prima. Je zit niet op en in elkaar. 1 minpuntje....de banken aan de tafels, je kan niet aanschuiven en omdat wij lang genieten van ons avondje is dat voor ons geen optie en vragen wij altijd een tafeltje bij het raam. Waar tot dusver altijd gehoor aan is gegeven. Voor ons een toppertje in Houten.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Fantastisch personeel en ambiance

sunday 6 december 2015
Perfect! Alles was lekker.
Fantastisch personeel en ambiance. Perfect! Alles was lekker.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 6

Heb Het eerder beter Gehad bij jullie

sunday 6 december 2015
Heb Het eerder beter Gehad bij jullie .
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

genoten

friday 4 december 2015
Heerlijk gegeten met voorgerecht. Kinderen genoten met koekjes bakken bij Kennie Koken. Heel toepasselijk: heerlijk avondje is gekomen.
genoten. Heerlijk gegeten met voorgerecht. Kinderen genoten met koekjes bakken bij Kennie Koken. Heel toepasselijk: heerlijk avondje is gekomen.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

We komen er met regelmaat

sunday 29 november 2015
Heerlijk gegeten, hertenbiefstuk. Ruim voldoende hoeveelheid. Service prima. We hadden een ongelukje kopje koffie omgevallen. Zonder morren opgeruimd.
We komen er met regelmaat. Heerlijk gegeten, hertenbiefstuk. Ruim voldoende hoeveelheid. Service prima. We hadden een ongelukje kopje koffie omgevallen. Zonder morren opgeruimd.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Gewoon goed

saturday 28 november 2015
Biefstuk was lekker
Gewoon goed. Biefstuk was lekker
Hotel Houten - Utrecht
10 1 7

Gezellige avond

wednesday 25 november 2015
Gezellige avond .
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Ondanks de drukte, super kwaliteit en diversiteit

sunday 22 november 2015
Ondanks de drukte, super kwaliteit en diversiteit.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 6

erg druk kwam de kwaliteit niet ten goede

sunday 22 november 2015
erg druk kwam de kwaliteit niet ten goede.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

goed op de hoogte van glutenvrij

wednesday 18 november 2015
goed op de hoogte van glutenvrij.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Heerlijke chateaubriand

tuesday 17 november 2015
Heerlijke chateaubriand gegeten met ons tweetjes. Bediening was supervriendelijk. Ook was het lekker rustig in het restaurant...niet lawaaierig maar echt gezellig. Het vlees was perfect: mals,medium gebakken en lekker van smaak. Tel daarbij een goed glas wijn bij op en onze avond kon niet meer stuk!
Heerlijke chateaubriand. Heerlijke chateaubriand gegeten met ons tweetjes. Bediening was supervriendelijk. Ook was het lekker rustig in het restaurant...niet lawaaierig maar echt gezellig. Het vlees was perfect: mals,medium gebakken en lekker van smaak. Tel daarbij een goed glas wijn bij op en onze avond kon niet meer stuk!
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

prima, ga zo door

tuesday 17 november 2015
prima, ga zo door.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

kom graag terug

monday 16 november 2015
kom graag terug.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Het was erg gezellig en druk in restaurant

wednesday 11 november 2015
Eten was goed ,de bediening was goed,het sfeer was goed
Het was erg gezellig en druk in restaurant . Eten was goed ,de bediening was goed,het sfeer was goed
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Goede sfeer en goede bediening

sunday 8 november 2015
Perfecte avond. Alles was goed
Goede sfeer en goede bediening. Perfecte avond. Alles was goed
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Prima sfeer restaurant en service

sunday 8 november 2015
Alles was voldoende personeel vriendelijk en behulpzaam geen rijen en geen gedrang en voor ieder wat wils kortom , geslaagde brunch !
Prima sfeer restaurant en service . Alles was voldoende personeel vriendelijk en behulpzaam geen rijen en geen gedrang en voor ieder wat wils kortom , geslaagde brunch !
Hotel Houten - Utrecht
10 1 7

de nagerechten zijn verrukkelijk

sunday 8 november 2015
Zalm smaakte heerlijk
de nagerechten zijn verrukkelijk . Zalm smaakte heerlijk
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Wij zijn al een keer geweest en zullen nog wel een keer komen

sunday 8 november 2015
Al het eten is goed en de bediening is goed en vriendelijk.
Wij zijn al een keer geweest en zullen nog wel een keer komen. Al het eten is goed en de bediening is goed en vriendelijk.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

wij voelen ons zeker op gemak en nemen graag anderen ook mee, maar het kan beter; zie hieronder.

friday 6 november 2015
wij voelen ons zeker op gemak en nemen graag anderen ook mee, maar het kan beter; zie hieronder.
Eigen beoordeling toevoegen