Prima brunch gehad bij Vd Valk in Houten.
monday 14 september 2015
Alle gerechten waren lekker. Was zoveel dat het moeilijk kiezen was.
genieten als 2 AOWérs met 2 kleinkinderen van 10 en 11 jaar tegen zeer gunstige prijs
monday 14 september 2015
Heerlijk gegeten!!
monday 14 september 2015
Lekker en gezellig gegeten, Kenny Koken kan wat beter georganiseerd
sunday 13 september 2015
Hebben genoten
sunday 13 september 2015
Leuk en enthousiast jong team!
sunday 13 september 2015
We hebben genoten!!!
sunday 13 september 2015
Ik heb genoten van de mosselen en de voorgerechten zijn altijd goed,net als de desserts. Ik was slecht ter been en daar houden ze rekening mee dat ik niet ver hoefde te lopen. Ik zeg TOP.....we zijn al meerdere keren geweest en het is altijd goed.
Was weer super!
sunday 13 september 2015
Wederom lekker gegeten in een sfeervolle ambiance
Alles was prima
sunday 13 september 2015
Heerlijk gegeten en erg kindvriendelijk
saturday 12 september 2015
Serveerster Eva is een behulpzame, gezellige medewerkster. Eten was goed en de kinderen hebben bijna de hele avond koekjes gebakken.
Aangename ervaring
wednesday 9 september 2015
Genieten, lekker Losjes, vooral met kinderen
monday 7 september 2015
Bediening top, alles is mogelijk, doen leuk met de kinderen
Lekker en sfeervol gegeten
monday 7 september 2015
Heerlijk genieten van de onspannen sfeer en het heerlijke eten.
monday 7 september 2015
Prima keuze in de gerechten.Uitstekende bediening.Heerlijk ontspannen sfeer.
Bijzonder gezelligheid
sunday 6 september 2015
Sfeervol restaurant. Ruime keus tegen aantrekkelijke prijzen. Vriendelijke en goede bediening.
sunday 6 september 2015
Alle verschillende gerechten waren prima en gebakken zoals afgesproken. Prima bediening, niet te snel en niet te langzaam.
Heerlijk sfeervol gegeten
sunday 6 september 2015
Vriendelijk personeel, ook verjaardagen en dergelijke werden onder de aandacht gebracht, zeer leuk.
Puur genieten!
sunday 6 september 2015
Het was heerlijk tijdens de Live Cooking avond! Met op de achtergrond het gezellige geroezemoes van alle andere fijnproevers en elke ronde een bord met andere heerlijkheden voor onze neus op tafel, was het een zeer geslaagde en vooral ook zeer smakelijke avond!! Echte aanrader, want er is keuze voor iedereen!
Wij hebben genoten
monday 31 august 2015
Komen hier wel vaker omdat we veel waar voor het geld krijgen.
sunday 30 august 2015



