Goed eten erg druk garnalen/wok
sunday 14 june 2015
Genieten van goed eten in een gezellige omgeving
friday 12 june 2015
Eten was goed en ruim voldoende aanwezig. Bediening was erg prettig en attent. Het toetje was goed en lekker met uitzondering van het ijs en de slagroom. Ijs was wat waterig en de slagroom zat weinig smak aan. Erg goed waren de overige gerechten
Voor herhaling vatbaar
monday 8 june 2015
Over alles zeer tevreden goed personeel en niet onbelangrijk toiletgroepen keurig schoon!
gezellig
sunday 7 june 2015
Zeker nog een keer
sunday 7 june 2015
Alles was goed geregeld
Heel lekker gezeten!
sunday 7 june 2015
Alles ging goed en wij hebben allerbei lekker gezeten. Wij komen regelation en sullen wel blijven doen.
Gewoon goed
sunday 31 may 2015
Al eerder geweest, ook om te slapen, ook diner. Ook live cooking met 79 personen met mijn verjaardag in 2012. Gewoon geweldig. Kan niet anders zeggen
Erg smaakvol
sunday 31 may 2015
gemoedelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom uitstekend .....
Met een hele gezellige groep lekker gegeten.
sunday 31 may 2015
Het is altijd goed daarom ik telkens terug
sunday 31 may 2015
Alles was lekker wand je kan pakken wat je zelf lekker vind bediening zo als altijd goed. Het is niet altijd op mijn naam dan betaal ik dan weer een ander.medewerker simone tafel 511/1
Heerlijk gegeten
wednesday 27 may 2015
Alles was goed, we hebben geen minpunten!
word vriendelijk geholpen het gerecht paling proeverij is zeer lekker
tuesday 26 may 2015
mederwerker me25 kenmerk75 betaald met gifkaart
Het was genieten maar erg druk!
tuesday 26 may 2015
erg lekker en verzorgd
tuesday 26 may 2015
geen echte opmerkingen ; graag echter wel een goede pinot gris of gewurztraminer op de wijnkaart naast de zurige chardonnay of chauvignon (bvb Klevener de Heiligenstein uit het domein Barchert Noelle te Barr/subliem!!!/inkoop 10 euro!!!!)
Genieten!
monday 25 may 2015
Sashimi super goed 3 x beter dan bij Valk Vianen ! complimenten van ons. Bediening , vlot vriendelijk vooruitziend triple v is uitstekend !
genieten
monday 25 may 2015
Wij hebben de saté en de schnitzel mornee deze zijn heerlijk.
Gezellig en super bediening
monday 25 may 2015
Heerlijk gegeten geen lange rijen veel variatie goede kwaliteit snelle en vlotte bediening.
Prima verzorgd
monday 25 may 2015
Alles Was lekker
Geweldig
monday 25 may 2015
Wij waren met een groep van 46 personen. Een zeer gevarieerde groep. Er waren moslims bij en vegetariërs. Voor iedereen was er meer dan voldoende keus om te eten en dat is heel fijn. We hadden ons eigen zaaltje met eigen bediening. Helemaal top ! 2 hele aardige jongens die ons heel goed verzorgd hebben. Iedereen ging zeer tevreden naar huis :)
Super lekkere gerechten, voor ieder wat wils.
monday 25 may 2015
De salade met feta en cashew noten vond ik super lekker. De rest was weer top, zoals altijd.



