Engels Nederlands Frans Duits

Hotel Houten - Utrecht

Bezoek website
Hotel Houten - Utrecht Hoofdveste 25, 3992DH, Houten, The Netherlands https://reviewz.eu/img/templates/f3d128ebbecd9aa5b3fbdfde9b97eb7a.jpg
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Goed eten erg druk garnalen/wok

sunday 14 june 2015
Goed eten erg druk garnalen/wok.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Genieten van goed eten in een gezellige omgeving

friday 12 june 2015
Eten was goed en ruim voldoende aanwezig. Bediening was erg prettig en attent. Het toetje was goed en lekker met uitzondering van het ijs en de slagroom. Ijs was wat waterig en de slagroom zat weinig smak aan. Erg goed waren de overige gerechten
Genieten van goed eten in een gezellige omgeving. Eten was goed en ruim voldoende aanwezig. Bediening was erg prettig en attent. Het toetje was goed en lekker met uitzondering van het ijs en de slagroom. Ijs was wat waterig en de slagroom zat weinig smak aan. Erg goed waren de overige gerechten
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Voor herhaling vatbaar

monday 8 june 2015
Over alles zeer tevreden goed personeel en niet onbelangrijk toiletgroepen keurig schoon!
Voor herhaling vatbaar. Over alles zeer tevreden goed personeel en niet onbelangrijk toiletgroepen keurig schoon!
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

gezellig

sunday 7 june 2015
gezellig .
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Zeker nog een keer

sunday 7 june 2015
Alles was goed geregeld
Zeker nog een keer. Alles was goed geregeld
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Heel lekker gezeten!

sunday 7 june 2015
Alles ging goed en wij hebben allerbei lekker gezeten. Wij komen regelation en sullen wel blijven doen.
Heel lekker gezeten! Alles ging goed en wij hebben allerbei lekker gezeten. Wij komen regelation en sullen wel blijven doen.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Gewoon goed

sunday 31 may 2015
Al eerder geweest, ook om te slapen, ook diner. Ook live cooking met 79 personen met mijn verjaardag in 2012. Gewoon geweldig. Kan niet anders zeggen
Gewoon goed. Al eerder geweest, ook om te slapen, ook diner. Ook live cooking met 79 personen met mijn verjaardag in 2012. Gewoon geweldig. Kan niet anders zeggen
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Erg smaakvol

sunday 31 may 2015
gemoedelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom uitstekend .....
Erg smaakvol . gemoedelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom uitstekend .....
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Met een hele gezellige groep lekker gegeten.

sunday 31 may 2015
Met een hele gezellige groep lekker gegeten. .
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Het is altijd goed daarom ik telkens terug

sunday 31 may 2015
Alles was lekker wand je kan pakken wat je zelf lekker vind bediening zo als altijd goed. Het is niet altijd op mijn naam dan betaal ik dan weer een ander.medewerker simone tafel 511/1
Het is altijd goed daarom ik telkens terug. Alles was lekker wand je kan pakken wat je zelf lekker vind bediening zo als altijd goed. Het is niet altijd op mijn naam dan betaal ik dan weer een ander.medewerker simone tafel 511/1
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Heerlijk gegeten

wednesday 27 may 2015
Alles was goed, we hebben geen minpunten!
Heerlijk gegeten . Alles was goed, we hebben geen minpunten!
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

word vriendelijk geholpen het gerecht paling proeverij is zeer lekker

tuesday 26 may 2015
mederwerker me25 kenmerk75 betaald met gifkaart
word vriendelijk geholpen het gerecht paling proeverij is zeer lekker. mederwerker me25 kenmerk75 betaald met gifkaart
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Het was genieten maar erg druk!

tuesday 26 may 2015
Het was genieten maar erg druk!
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

erg lekker en verzorgd

tuesday 26 may 2015
geen echte opmerkingen ; graag echter wel een goede pinot gris of gewurztraminer op de wijnkaart naast de zurige chardonnay of chauvignon (bvb Klevener de Heiligenstein uit het domein Barchert Noelle te Barr/subliem!!!/inkoop 10 euro!!!!)
erg lekker en verzorgd. geen echte opmerkingen ; graag echter wel een goede pinot gris of gewurztraminer op de wijnkaart naast de zurige chardonnay of chauvignon (bvb Klevener de Heiligenstein uit het domein Barchert Noelle te Barr/subliem!!!/inkoop 10 euro!!!!)
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

Genieten!

monday 25 may 2015
Sashimi super goed 3 x beter dan bij Valk Vianen ! complimenten van ons. Bediening , vlot vriendelijk vooruitziend triple v is uitstekend !
Genieten! Sashimi super goed 3 x beter dan bij Valk Vianen ! complimenten van ons. Bediening , vlot vriendelijk vooruitziend triple v is uitstekend !
Hotel Houten - Utrecht
10 1 9

genieten

monday 25 may 2015
Wij hebben de saté en de schnitzel mornee deze zijn heerlijk.
genieten . Wij hebben de saté en de schnitzel mornee deze zijn heerlijk.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Gezellig en super bediening

monday 25 may 2015
Heerlijk gegeten geen lange rijen veel variatie goede kwaliteit snelle en vlotte bediening.
Gezellig en super bediening . Heerlijk gegeten geen lange rijen veel variatie goede kwaliteit snelle en vlotte bediening.
Hotel Houten - Utrecht
10 1 8

Prima verzorgd

monday 25 may 2015
Alles Was lekker
Prima verzorgd. Alles Was lekker
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Geweldig

monday 25 may 2015
Wij waren met een groep van 46 personen. Een zeer gevarieerde groep. Er waren moslims bij en vegetariërs. Voor iedereen was er meer dan voldoende keus om te eten en dat is heel fijn. We hadden ons eigen zaaltje met eigen bediening. Helemaal top ! 2 hele aardige jongens die ons heel goed verzorgd hebben. Iedereen ging zeer tevreden naar huis :)
Geweldig. Wij waren met een groep van 46 personen. Een zeer gevarieerde groep. Er waren moslims bij en vegetariërs. Voor iedereen was er meer dan voldoende keus om te eten en dat is heel fijn. We hadden ons eigen zaaltje met eigen bediening. Helemaal top ! 2 hele aardige jongens die ons heel goed verzorgd hebben. Iedereen ging zeer tevreden naar huis :)
Hotel Houten - Utrecht
10 1 10

Super lekkere gerechten, voor ieder wat wils.

monday 25 may 2015
De salade met feta en cashew noten vond ik super lekker. De rest was weer top, zoals altijd.
Super lekkere gerechten, voor ieder wat wils. De salade met feta en cashew noten vond ik super lekker. De rest was weer top, zoals altijd.
Eigen beoordeling toevoegen