genieten in het restaurant
monday 13 may 2019
We hebben de lunch gebruikt in Houten met 3 volwassenen. Super lekker visschoteltje gegeten. Vriendelijk personeel. De enige opmerking die ik zou willen plaatsen is dat het soms zo donker is in het restaurant. Misschien kunnen jullie de gordijnen iets meer optrekken.
We komen er graag, we komen er zelfs van bij opening af. toch kan het nog beter.
monday 13 may 2019
Veel keus
monday 13 may 2019
wij komen er vaak en altijd erg goed....druk maar zijn de mensen eenmaal aan het eten of halen wordt het rustiger...deze leer ergerde ik me aan de tafel achter ons die de kinderen de vloerbedekking vol knoeide met eten en er totaal niks van aantrokken...
monday 13 may 2019
het was top;zoals de vorige keer
sunday 12 may 2019
alles was lekker,de dienst was perfekt
Moederdagbrunch, heerlijk gegeten
sunday 12 may 2019
Zijn verbeter punten
sunday 12 may 2019
Beter lezen bij opmerkingen
sunday 12 may 2019
Uitstekend!
sunday 12 may 2019
Erg lawaaierig
sunday 12 may 2019
Heerlijke live cooking
saturday 11 may 2019
Het was heerlijk!
saturday 11 may 2019
Heerlijk gegeten
saturday 11 may 2019
Heerlijk gegeten
saturday 11 may 2019
Genieten in een luxe restaurant.
saturday 11 may 2019
Wij vonden het heerlijk.
Begint weer de massala vreetschuur te worden
saturday 11 may 2019
Prima eetgelegenheid
saturday 11 may 2019
Matig
tuesday 7 may 2019
absoluut geweldig
monday 6 may 2019
de bediening was top,ben helaas de bon kwijt
Super lekker eten
monday 6 may 2019
Bediening is super goed. Alle gerechten waren uitmuntend goed. Komen zeker nog wel vaker langs. Sfeer op zich goed. Alleen iets te luidruchtige groep in de buurt van onze tafel gehad.



