Goed verzorgde Zondags-brunche !
sunday 5 may 2019
Voor elk wat wils, echter 1 persoon van ons gezelschap van 11 personen vond dat er in Vianen meer keuze is qua vis... maar ja dat is persoonlijk. de keuze is reuze naar mijn idee :)
Lekker eten in mooi restaurant en hele fijne bediening
sunday 5 may 2019
Gezellige sfeer en heerlijk eten. Bediening is zeer vriendelijk. Zeer aan te bevelen wij komen zeker terug.
Was weer reuze gezellig, service was prima
sunday 5 may 2019
Zeer tevreden. De gerechten waren heerlijk en goed bereidt.
sunday 5 may 2019
Zeer tevreden. De gerechten waren heerlijk en goed bereidt.
Heerlijk genoten van uitgebreide kaart en goede service. Prima rekening gehouden met allergie.
sunday 5 may 2019
Zorgeloos dineren in leuke sfeer
saturday 4 may 2019
Bediening was goed, leuke sfeer goed eten
Lekker gegeten!
saturday 4 may 2019
Genoten van een luxe diner in een mooie ambiance.
friday 3 may 2019
Heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijk en atent personeel. Aanrader!
friday 3 may 2019
Niets dan lof over dit restaurant!!!!
Eten verzorgd en smakelijk, veel verschillende soorten gerechten
thursday 2 may 2019
Goed wijnadvies
wednesday 1 may 2019
Advies van de man voor de wijn was heel goed. Voorgerecht was heel goed coquille en black angus. Hoofdgerecht lamsfilet was minder. Veel teveel en onvoldoende rosé.
Gezellig samen zijn met 14 familieleden ivm de verjaardag van een 65 jarige.
tuesday 30 april 2019
Iedereen van onze groep stelde zijn eigen maaltijd samen. Geen wanklank gehoord. De inzet van het personeel prima. De loopruimte tussen de tafels mag wel iets ruimer.
Heerlijk gegeten
monday 29 april 2019
Prima bediening.
prima , lekker gegeten, wel heel druk (lawaai) sevice prima en snel
monday 29 april 2019
a la carte Pittige garnalen, zeer goed life coocking zeer goed alleen heel erg druk, dus veel lawaai.we waren 3 dagen in u hotel, alle 3 de dagen gegeten en zeer tevreden
Goed eten met een vriendelijke bediening.
monday 29 april 2019
Zeer vriendelijke bediening, goed eten, goede sfeer, tafels vrij dicht op elkaar, niet zo handige rangschikking borden, bestek, eten, drinken, waar moet je in de rij staan? Uit welke sauzen kun je kiezen? Ik vind het handig als dat ergens staat, achter de koks, zoals bij een snackbar bijvoorbeeld.
Heerlijk gegeten,
monday 29 april 2019
5 amuses heerlijke variatie, aspergesoep heerlijk, 80/20 menu's allen goed en lekkere groente met een bite. bediening was goed
Goed eten
monday 29 april 2019
Bediening is goed, eten is goed, jammer is het vele geluid misschien is daar mbv plafond panelen iets aan te doen zodat het minder geluidruchtig is.
Het was perfect! Ook het glutenvrije gerecht was prima.
monday 29 april 2019
De vleesgerechten waren prima, goed doorbakken, dat smaakt het best.
kan beter
sunday 28 april 2019
vis was heerlijk sushi was niet echt lekker rijst was te zoet en de rijst te kleverig. Bij warme gerechten was het veestapel niet gaar en de sate was erg droog sorry maar verder alles was in overvloed dus verder geen klagen
Luidruchtig maar verder prima
sunday 28 april 2019
Goede en lekkere gerechten



