We Komen gaarg bij een van der Valk op bezoek. Pluspunten: Vriendlijkheid van het personeel. Kamer was ook top
sunday 14 february 2021
Mooie kamer, vriendelijk personeel, ontbijt goed geregeld.
De verwarming kan veel beter moesten een extra kachel halen bij de receptie
sunday 14 february 2021
Mooi en prachtig hotel op de verwarming na dat zal wel wat moeten worden vebeterd
Fantastich
sunday 14 february 2021
Zeer compleet en mooi gelegen
Super geregeld
sunday 14 february 2021
Ondanks corona, was het allemaal super strak geregeld. We hebben een heerlijk verblijf gehad.
Heerlijke plek om tot rust te komen
sunday 7 february 2021
onthaasten na de corona tijd thuis en de Kids weer naar school mogen hebben we heerlijk genoten van elkaar en de sfeer,eten drankjes en hapjes
Uitstekend
sunday 7 february 2021
Fijne grote kamer, schoon.
Ruime schone kamer
wednesday 3 february 2021
Mooie kamer voldoet aan mijn verwachtingen.
thursday 28 january 2021
Oppervlakte en indeling kamer was prima. Balkon is ook leuk. Badkamer is helemaal compleet en altijd fijn is een koelkast waar iets in kan.
Uitstekend liggende kamer. Hoewel er over de verlichting kan worden nagedacht. Het grote licht zou dimbaar moeten zijn . Nu te veel licht, zeer ongezellig of te weinig licht. En wat heel jammer was, dat de whirlpool het niet deed. Reden waarom wij deze kamer hadden geboekt.
sunday 17 january 2021
Gedempt groot licht en werkende whirlpool.
Super hotel en zeer vriendelijk personeel en super service. Alleen de kamer vind ik niet knuz. Verschrikkelijk druk tapijt. Geen sfeervolle schemerlampenEen druk behang. Ad- vies: Maak de kamer sfeer en zorg echt voor een KNUZZE kamer. Dit dekt de lading beslist niet. Hoe jullie deze in vredesnaam, het predikaat KNUS” konden geven slaat nergens op. Het tegendeel is waar. Een totaal verkeerde binnenhuis architecte. Vast een stagiere. Graag zie ik een terugkoppeling van mijn opmerkingen per post Ad Plaizier Hunsingo 5 8302 JJ Emmeloord. Dankuwel
wednesday 13 january 2021
Service is top
wednesday 23 december 2020
De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, doen net dat stapje extra voor hotel gasten.
Top verblijf ondanks coronamaatregelen
saturday 19 december 2020
Goede eetmogelijkheden ondanks coronamaatregelen
Prima voor elkaar
friday 18 december 2020
Fijn hotel met goede service!
Zeer goed hotel
tuesday 15 december 2020
Valk Harderwijk beschikt over mooie en ruime kamers
Fantastisch
tuesday 15 december 2020
Een aanrader ! Mooi hotel prima locatie ! Genieten hier
Hotel uitstekend
tuesday 15 december 2020
Uitstekend hotel
Alles heel goed
sunday 13 december 2020
Restaurant heel goed en gezellig. Kamer heel schoon en lijkt helemaal nieuw. Parkeergarage top.
Mooie kamer
saturday 12 december 2020
Schoon en netjes
Prima suite met veel conform ,
friday 11 december 2020
Alles in uw hotel klopt,de kwaliteit straalt er vanaf,. Komen met heel veel plezier bij U als gast
Prima ,alleen in de winter zou het fijn zijn als de verwarming aan is voor dar we komen
thursday 10 december 2020
ruime kamer heerlijke douche ook lekker ruim



