Héél erg fijn
tuesday 22 september 2020
Wij wilden graag langer blijven maar helaas niet mogelijk.
Zeer ruime kamer met prachtig uitzicht op bos
sunday 20 september 2020
Uitstekend en zeer ruim
Prima hotel
sunday 20 september 2020
Mooie ruime kamer
Prima
saturday 19 september 2020
Alles voldeed aan de verwachtingen
Fijn, gezellig en sfeervol hotel
thursday 17 september 2020
Fijn hotel, komen zeker volgende keer weer. Uitstekende ligging
Goed hotel maar diner kan beter
thursday 17 september 2020
Prima hotel
thursday 17 september 2020
Zeer tevreden dit hotel
Propere kamer wat wij zeer belangrijk vinden. Ruime en rustige kamer.
tuesday 15 september 2020
Ideaal ivm corona.
kan niet beter
tuesday 15 september 2020
Een heel goede kamer
Fantastisch
monday 14 september 2020
ruim...chique...bed prima...heerlijk sanitair...lekker koffie op de kamer...leuke designs overal
Was gewoon goed
sunday 13 september 2020
kan niet beter
sunday 13 september 2020
alles is tot in de puntjes geregeld
Zeer goed hotel
sunday 13 september 2020
Zeer goed hotel. Mooi gelegen kort bij centrum Harderwijk. Fijn om te fietsen. Top.
Super mooie hotel
sunday 13 september 2020
Geweldig we mooi hotel. Mooi gelegen en rustig. Eten is goed! Badkamer heeeel mooi en de kamer schoon en gezellig ingericht
erg fijne kamer
thursday 10 september 2020
vriendelijk, goede service, ruime super kamers, super ontbijt en goed diner
uitstekend hotel in een mooie omgeving
sunday 6 september 2020
prima hotel in een geweldige omgeving mooie fiets route's
zeer goed hotel om te overnachten en zeker te ontspannen
thursday 3 september 2020
gewoon een goed gezellig hotel
Goed geregeld, geen angst voor besmetting. Eten was fantastisch en aanrader de kabeljauw
monday 31 august 2020
We geven alles een 9 de bediening. Ondanks de Corona alles in goede banen. Wij hadden totaal geen zorgen voor besmetting. Het eten was een 10 aanrader de kabeljauw in botersaus. De kamer top.
Fantastisch hotel
sunday 30 august 2020
De kamer en badkamer hebben een prima afmeting en netjes verzorgd.
Fantastische kamer met Boxspring bedden!
sunday 30 august 2020
Ruime kamer aan de boszijde (zoals gevraagd) met terras. De B.G. was een extra verrassing, waarvoor dank! Wat een heerlijkheid en heerlijk rustig! Gezien, mijn lichamelijke beperking, was de BG.prima! We komen al jaaaren in Harderwijk, maar door omstandigheden een tijd niet kunnen komen. Gaan we nu dus weer inhalen. De service, de hartelijkheid v.d. medewerkers is echt hartverwarmend. Ik vertel het ook altijd aan elk luisterend oor! De mail v.d. kamer schoonmaak,was enigszins verwarrend. 1 dag gezegd, alleen badhanddoeken ok. Maar de vlgde dag was er niks, geen schoonmaak en geen schone badhanddoeken. Wel een bericht van: wilt u....dus niet gereageerd, want we wilden wel de schoonmaak. Enfin, prima opgelost hoor! En wat leuk elke keer te zien, dat "Chrissy" zich nog steeds tussen de gasten begeeft met haar helpende handen! Dat is echt uniek hoor, Chapeau!



