Prima hotel, mooie kamers en vriendelijk personeel. Ondanks dat er een verbouwing aan de gang is, heb ik daar geen last van ondervonden. Aandachtspunt is het fietsenhok. Die ligt best ver weg van de ingang, en ook is er volgens mij geen goed cameratoezicht. Dat laatste vind ik wel van belang omdat het zeker een paar keer gebeurd is dat de deur van het fietsenhok openstond toen ik daar aankwam.
wednesday 20 august 2025
Mooie kamer, goede service en vriendelijk personeel.
Zeer goed hotel ook voor eten
tuesday 19 august 2025
het is alleen jammer dat de kamers met balkon aan de kant van de snelweg liggen
Prima hotel
monday 18 august 2025
Heel fijn hotel ,prima eten.
Fantastisch hotel top
sunday 17 august 2025
Fijne hotelkamer met balkon, en mooi uitzicht
Baie goed waarde vir geld
sunday 17 august 2025
Ein wirklich gutes Hotel!
sunday 17 august 2025
Vom Einchecken über das Restaurant bis zum Frühstück ein sehr schöner Aufenthalt in einem sehr schönen Hotel.
Kon beter
sunday 17 august 2025
Altijd goed
saturday 16 august 2025
We zijn hier 1x per jaar en we komen altijd graag terug
Fantastisch hotel
saturday 16 august 2025
Ruime kamer , mooie badkamer..mist wel een vaste strijkijzer op kamer
Prima hotel
saturday 16 august 2025
Zwembad in aanbouw dus het wordt waarschijnlijk beter. Het is nu al goed.
friday 15 august 2025
Schoon en ruime kamer. Eten was lekker.
Fantastisch hotel!
friday 15 august 2025
Prachtig hotel, mooie, luxe en schone kamers, ruim en gezellig restaurant met een heerlijk terras. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid en lekker. We hebben van ons verblijf genoten!
Prima verblijf
friday 15 august 2025
Kamer mooi ruim en schoon.
Chique hotel
thursday 14 august 2025
Heel groot mooi ingericht hotel dat hele chique uitstraling heeft. Het fijne is dat je gewoon met je korte broek mag binnen komen.
Fijn hotel
thursday 14 august 2025
Fijne schone kamer en erg lekker gegeten in het restaurant
Wederom een geweldige ervaring. Tophotel!
thursday 14 august 2025
Wat een geweldige ervaring weer!
Goed hotel, prima verblijf!
wednesday 13 august 2025
De kamer is netjes en ruim, ik heb matig geslapen, het leek alsof het dekbed te dik was voor deze warme tijd van het jaar. Verder prima kamer!
goed Hotel
wednesday 13 august 2025
net Hotel, keurige ruime kamer, ruime badkamer.
Was magnifiek.
wednesday 13 august 2025
We doen het maar in het Duits: Es war Wunderbar!
Prima hotel, zijn er nu voor de 2e keer geweest en het was weer top!
wednesday 13 august 2025
Prima hotel met vriendelijk personeel.



