Genoten van de heerlijke gerechten en ontspannen sfeer
sunday 5 august 2018
Keuze is enorm en het buffet zag er super verzorgd uit. Hygiene hoog en personeel super en correct.
Top restaurant!
saturday 4 august 2018
We hebben er erg van genoten. Ontzettend veel keuze! En erg lekker!
Aardige vlotte bediening
saturday 4 august 2018
genieten in luxe restaurant
thursday 2 august 2018
bediening was goed maar iets meer aandacht in het geheel iets beter. het eten over de hele avond was goed, de sfeer was goed.
Was gezellig en lekker.
wednesday 1 august 2018
Vorstelijk ontbijt
wednesday 1 august 2018
Alles was prima
Uitgebreid ontbijtbuffet@genieten
wednesday 1 august 2018
Persoonlijke benadering, veel keuze wat betreft eten en drinken, verzorgde indruk. Tip voor kinderen: kleurplaat met potloodjes
Altijd goed
tuesday 31 july 2018
Taartje bij Multivitamine was niet bijzonder. Bediening tafel 5/1 was super. Aardige, behulpzame meid.
Heerlijk gegeten buiten!
monday 30 july 2018
Wij vonden het een gezellige avond met z'n negenen.
monday 30 july 2018
Lekker gegegeten en vriendelijke bediening
sunday 29 july 2018
De ribeye was heel lekker
Gezellig afsluiting van de fiets 4daagse in drenthe
saturday 28 july 2018
Geweldige 12 uurtjes, andere gerechten waren ook prima.vlotte en vriendelijke bediening. Met 19 gasten en allemaal tegelijk eten!
Kan beter.
saturday 28 july 2018
Genieten bij van der Valk
saturday 28 july 2018
Wij zijn bijzonder tevreden in zijn totaal van het restaurant en hebben geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Wij hebben al vele malen mogen genieten van jullie Hotel Restaurant en dat blijven we doen ! Bedankt dat jullie in Zwolle zitten !
gezellig eten
saturday 28 july 2018
bediening super goed, gezellig en meedenkend
Buren meegenomen! Zijn waren voor de eerste keer en net zo enthousiast als wij!
monday 23 july 2018
Heerlijk keuze-melange!
Heerlijk gegeten. Weinig drinken
sunday 22 july 2018
Goed
sunday 22 july 2018
Goed gegeten en fijne bediening. Het enige wat mij stoorde is dat u mannen in een singlet hemdje in uw restaurant binnen laat niet zo smakelijk om naast te zitten
Ik kom hier regelmatig en als altijd genieten.
saturday 21 july 2018
Bij aankomst kon mijn reservering niet gevonden worden in de lijst maar er was evengoed tafel beschikbaar. En ja voor mij en mijn gasten is van der Valk gewoon een 5 sterren restaurant. Dit geldt voor bediening, menu, klantvriendelijkheid, prijs kwaliteit verhouding, vlotte bediening en meedenken met klanten.
Heerlijk buffet in een sfeervol restaurant!
friday 20 july 2018
om 13:45 was het personeel al bezig met het afruimen van het buffet. Terwijl wij nog gezellig aan het natafelen waren, kwamen ze de rekening al brengen. Het leek hierdoor een beetje alsof ze wilden dat we weggingen, dit hebben wij niet als klantvriendelijk ervaren. Verder was het buffet en de sfeer fantastisch! Voor herhaling vatbaar!



