Prima hotel
sunday 8 october 2017
Prima hotel met vriendelijke mensen
Groot verschil qua gastvrijheid bij personeel
thursday 5 october 2017
Kan beter
thursday 5 october 2017
goede hotel met alle nodige voorzieningen
tuesday 3 october 2017
over het algemeen is het super goed met alle voorzieningen was beter dat ik een grote drie persoonskamer laten reserveren. wij zijn zeer tevreden.
Fantastisch hotel, goed bereikbaar
monday 2 october 2017
Zeer tevreden we waren met een groep van twaalf en iedereen was zeer tevreden
sunday 1 october 2017
Zeer tevreden ook de live cooking zeker met een groep is een aanrader.Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Kamers ook prima.
Prima hotel. Heerlijk ontbijtbuffet. De bediening van de douche vereist wat uitleg.
sunday 1 october 2017
Haddenmet voor 2 nachten geboekt. Hebben ook gebruik gemaakt van de pendeldienst. Prima service. Afstand naar centrum is inderdaad vrij lang. De douche gaf enige problemen de eerste keer. Water kwam van plaatsen waar je het niet verwachtte. Tweede ochtend ging het dus prima. En zouden we bij ons thuis zo'n douche wensen.
De dure suite viel tegen
sunday 1 october 2017
prima
saturday 30 september 2017
Een goed hotel voor een weekend weg.
saturday 30 september 2017
Voor iets langer verblijf, met rolstoel, zijn er wat knelpunten.
Mooi gezellig
saturday 30 september 2017
Vd valk staat voor een norm wat ons aanstaat
Gerne wieder. Nettes Personal
saturday 30 september 2017
Sehr nettes Personal, gutes Bett, lecker Essen
Uitstekend hotel
saturday 30 september 2017
Op basis van een eerder (uitstekend bevallen) verblijf in dit hotel, hebben wij deze boeking gedaan.
prima hotel voor de juiste prijs
friday 29 september 2017
doe wat aan dat verschrikkelijke toiletpapier en je krijgt een 10...
uitstekend hotel voor een bezoek aan Maastricht.
friday 29 september 2017
Goede ov-verbinding naar Maastricht met bus 350. Fijn dat de receptie de dienstregeling, en een kaartje met looproute, al bij het inchecken verstrekt. De kamer is wat lawaaiig, koelkast maakt veel lawaai en er is een constant bromgeluid van luchtafzuiging, ook al staat de airco uit. De eerste nacht is dat even wennen en lukt het slapen niet zo goed.
Heel goed
friday 29 september 2017
Ruime kamer en zeer netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch ontbijt en diner.
Prima Hotel wat voldoet aan de verwachtingen!
friday 29 september 2017
Vriendelijk personeel, vooral gericht op de service en om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Chapeau!
Fijn hotel
thursday 28 september 2017
Was goed verzorgd het arrangement herfst
Erg goed hotel
thursday 28 september 2017
Mooi hotel en kamers, ontbijt en diner fantastisch, vriendelijk personeel.
Keurig alleen door de buitenverlichting gordijnen dicht moeten doen
wednesday 27 september 2017



